Nou loopt die banketstaaf de laatste dagen al erg lekker meneer is rustig braaf en onspannend heerlijk. Hij is super van humeiur en zijn oortjes staan er de hele tijd op

Nou les vanmorgen hij was lekker braaf en ontspannen ondanks dat we tussen de hindernissen door moesten rijden. Na een kwartier komt er altijd wel een dipje dan gaat hij zich spannen en drukte zijn rug er af en toe uit. Na verloop van tijd is dat ook weer weg. Met doorzitten kan ik gewoon super zitten en kan hem met mijn zit en benn super bij elkaar houden omdat hij lang van lijf is heeft hij daar nog wel eens moeite mee en zet zijn achterhand eruit en drukt zijn rug weg. Ik kan hem nu met een hele lichte druk van mijn kuit laten aanspringen het gebeurde een keer onverwachts hij sprong heel braaf aan alleen is dat nog wel wat zwaar voor hem dus al snel wordt hij sterk en moet ik hem terug sluiten.
Na wat overgangen gereden te hebben ja zelf na de galop kon ik door blijven zitten

Ik ben dus helemaal happy dat hij zich zo super blijft ontwikkelen Zijn lichaam veranderd nog steeds hij komt nog steeds mooier in de spieren en zijn hals wordt super. Ik ben blij dat ik voor de fysio en merilyn heb gekozen wnat het werkt gewoon GOED

Ik wordt steeds trotser op mijn rare knollie