...Misschien weten veel het hier al wel, maar mijn verzorgpony Skippy was dus een jaar geleden verkocht (die zie ik nog wel eens) maar daarna werd mijn verzorgpaard Tinne ook verkocht
Helemaal naar Zweden. Ik weet echt niet waar ergens in Zweden en ik had van een paar mensen gehoord dat ze hun verzorgpaard/pony gevonden hadden via het stamboek. Tinne is een BWP, dus ik bellen naar het BWP...HET TELEFOONGESPREK:
ik:Ja hallo, met Sanne
BWP: Goedemiddag
ik:Ik ben op zoek naar mijn verzorgpaard Tinne van de Burght, zou u mij kunnen helpen?
BWP:Ja, kun je me een paar gegevens van haar geven?
ik:Ja, haar vader is Landaris, moeder is Hertogin, en ze is geboren in 1996.
BWP:Ze staat gewoon in Belgie
ik:(helemaal blij, want Belgie is hartstikke dichtbij) Ja??? Waar dan?
BWP:Ja, in Meer, op Stoeterij Elle
ik: Nee, dat is het oude adres....ze is verkocht naar Zweden, ik wist alleen het precieze adres niet, dus belde ik u daarvoor op
BWP: Oh, maar dan spijt het me mevrouw, maar er is dan geen adreswijziging doorgegeven...we kunnen u helaas niet verder helpen...
ik:Oh..alsnog bedankt (halfjankend gezegd)
BWP: nog succes met de verdere zoektocht en fijne kerstdagen en een prettig uiteinde, goedemiddag!
ik:Goedemiddag...
Waarom kan echt helemaal nix me heel even mee zitten...*zucht* HET IS BIJNA KERSTMIS en ik wil appelflap het adres waar Tinne staat als kerstcadeautje...maar ja da zal wel weer teveel gevraagd zijn zoals gewoonlijk...
Bah zeg...nou moet ik weer janken....Echt helemaal nix zit me mee, op school gaat het slecht (had 3 onvoldoendes op mijn rapport) al mijn verzorgpaardjes worden verkocht...Ik heb er gewoon geen woorden meer voor....Zijn er meer mensen die dit meemaken of mee hebben gemaakt...Ik heb altijd het gevoel dat ik onderhand de enige ben...is wel nie zo, maar da komt gewoon omdat ik er met niemand over kan praten...xxxSanne
Ik denk niet dat Tinne in qarantaine (weet ook niet of je het zo schrijft) want de mensen die haar gekocht hebben, zijn op 28 juni komen kijken en op 3 juli hebben ze haar al meegenomen...