Kerstkind :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Kerstkind :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 04:48

Omdat onze "kerst" nachtrit zaterdagavond zo onwijs gaaf was, wilden we zondag natuurlijk ook een mooie rit maken. Het had ´s nachts nog een keer gesneeuwd (we hebben hier bijna 40!! cm!) dus wij op pad. Omdat het paard van mijn vriendin ijzers heeft, namen we haar als handpaard mee. Alle 4 de paarden hadden klokjes om en "Mr. Bean" had de grote klokkenband om. Op een gegeven moment reden we op het "hoofdpad" toe en toen zagen we al dat daar een familie met 2 kleine kinderen met sleetje liep. Omdat er sneeuw ligt, hoor je de mensen goed praten. Opeens hoorden we een van die kinderen verrukt roepen: "Stil eens mama, ik hoor het kerstkind" (die brengt hier bij ons de cadeautjes Lachen ) , meteen daarna kwamen wij de bocht om; en daarna helemaal blij:"Ooooh paaaarden" . dat was zo schattig Lovers , die kindertjes stonden daar met grote verwonderde ogen te kijken, ik werd er zelf helemaal vrolijk van!
Ik wens jullie allemaal vrolijk kerstfeest!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 08:50

Wat lief!
Ja echt supervertederend....
Dit is echt zo'n 'Kerstgevoel' dat jij beschrijft... heerlijk he.
Lijkt me trouwens super om zo door het bos te rijden, met die klokjes enzo!
Hele mooie dagen gewenst, wat wel zal lukken denk ik met zo'n omgeving Kwijl .

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 19:01

die blikken die kinderen ook af en toe kunne geven he dat geeft je echt gewoon een onwijs goed gevoel!!!
wat prachtig moet dat geweest zijn!!