Na wat gezoek en getob over die $%$*&*routeplanner vonden we het uiteindelijk toch, we hadden om 2 uur afgesproken en 5 minuten voor tijd waren we er haha super dus!!
Eerst even kennismaken en toen Levi's moeder even bekeken, dat was geen volle arabier maar iets met Welsh ofzo, ze kwam uit Rusland zeiden ze. Was overigens een leuk beestje en hopelijk is de foto die ik van haar gemaakt heb gelukt.
Toen de auto weer ingestapt en op naar Levi die in een weiland verderop stond met een aantal shetten. Daarna moesten we een sneeuwwandeling maken want echt alles was daar wit (zo gaaf!!) Van verre zag je al wie Levi moest zijn (zwart en een stuk groter als de rest

Wat een ontzettend lief beestje is dat

Hij is verder wel goed gebouwd (zover je dat van een 1,5 jarige kunt zeggen) en heeft een ruime draf, denk niet dat het een tölter word maar dat geeft niet. Hij was heel nieuwsgierig en deed geen poging tot bijten, hetgeen ik van de shetten niet kon zeggen haha.
Nouja ik heb nog even bedenktijd gekregen maar, ik denk dat als ie goedgekeurd word hij van mij word

Foto's volgens nog maar ik heb nu even geen tijd om ze op de computer te zetten. Ze zullen vanzelf wel op ITP verschijnen