Op een mooie winterdag+foto`s

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laukjefreak

Op een mooie winterdag+foto`s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 19:39

Op een mooie winterdag,

Haha!ja ja het werd weer eens tijd om samen met Sharon (calypso1989 @bokt) en cleo een buitenritje te maken. Dus gister avond samen met Sharon eerst een druk gesprek via msn gehad om af te spreken waneer hoelaat en waarheen we gingen. De conclusie was waneer maandag, hoelaat half 1, en waarheen naar het ( Bloos uhmm) groote bos in Eibergen.
dus vanochtend vroeg opgestaan (half 10 Haha! ) en toen kleren aan eten en nog even op bokt geweest natuurlijk. daarna in de auto en naar Laukje, daar mijn spullen weer neer gezet en weer in de auto! toen hebben mijn ouders me afgezet bij manege nijhuis en ben ik vanuit manege nijhuis samen met Sharon op pad gegaan eerst even een poging gedaan om de N18 over te steken maar toch maar even terug gegaan om Leonie (chagrijntje @bokt) de zus van Sharon te vragen een stuk mee te fietsen en als ze dat dan toch deed kon ze gelijk wel wat foto`s maken.
nouw wij de N18 deze keer wle over gestoken en op pad naar Laukje. Eenmaal aangekomen bij Laukje heb ik opgezadeld en zijn we op pad gegaan. Naar dat we een klein eindje te hebben gereden kwamen we een heel eng huis tegen! en wat doet Cleo die gaat eten!!! vaag beest! Laukje draait zich in de tussen tijd op en denkt ik doe het niet meer! en wat doet leonie die grijpt weer naar haar camera om een foto van deze 2 Koe te maken!. Toen we bij een zand pad aan kwamen hebben we even een stukje ge galopeert waar Leonie heel blij mee was!(omdat ze de hele tijd zacht moest fietsen) naar het galopje zijn we een klein zandpaadje ingeslagen en is leonie met haar stalen ros door gefietst naar de bult!
daar hebben we bult op bult af gedaan en heeft Leonie een hoop foto`s gemaakt OK dan! . daarna hebben we nog een beetje gegalopeert en zijn we weer richting manege nijhuis gegaan en hebben we nog even samen gereden in de bak. toen geeft sharon cleo (alias kloojo) op stal gezet en is ze nog even bij mij achterop gesprongen weer de N18 over gestoken en toe zo samen naar huis gereden onder weg kwamen we nog wat mensen tegen die raar zaten te kijken omdat we met zijn 2e op Laukje zaten Haha! . en toen hebben we Laukje afgezadeld en haar in de wei gezet!
en ze leefden nog lang en gelukkig!

p.s. wij danken onze fotograaf leonie nog even bijdeze Go jij! Go jij!

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 19:44

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:36

ik heb ook naar de foto's wezen kijken

het lijkt me heel erg gezellig geweest

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:37

jaja lot..... we hadden dikke lol...zekers bij de spastische aanval Haha!

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 10:58

Lekker zo rijden in het bos.
En ook leuke foto's OK dan!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:33

Leuk zeg ! Lachen
Leuke fot's ook Haha!

bush

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 21:59

Haha leuk zeg lotte.
groetjes neeltje