Toen ik haar woensdag zag lopen had ik al onwijs zin het paard een keer te rijden. Gelukkig mocht dit van 'kriek'! Ik blij...
Eerst dachten ze dat ik niet meer durfde omdat ik zo laat was (bedankt voor het wachten, en jullie geduld!), maar dat is meer de schuld van Linet, die heeft mij tot zeven uur in de ochtend bezig weten te houden! Niet dat dat niet gezellig was hoor....

Maar goed, na veel bang-maak verhaaltjes van Kriek en Sandra ben ik er dus vandaag heen gegaan. Zonder paard, maar met de auto. Voor je-weet-maar-nooit gevalletjes!
Ik het paard poetsen, en met behulp van Sandra het paard zadelen. (valt niet mee zo'n westernzadel...) Na het paard stiekem een slaappilletje te hebben gegeven ben ik naar de bak gegaan, na mij eerst door de hordes toeschouwers te hebben gewurmd!!!
Iedereen verwachtte eigenlijk wel dat er een vette valpartij zou komen, maar die is uitgebleven!!

Wat blijkt nou: Paard geeft geen kik! Maar na wat gedraafd, en wat figuren te hebben gereden kwam er toch wat reactie! Bokken, gekdoen, je kunt het niet bedenken of Christy heeft het met me geprobeerd!
Maar alles is goed gegaan. De verwachtte foto's van Frank in het zand (blubber) zijn uitgebleven.
Wat ik nu ook weet is dat western heel anders is dan 'engels'rijden! Af en toe leek het wel op een mixje van western en Engels! Sorry daar voor!! Maar dat ligt dus aan mijn rijstijl.
Ik heb het heel leuk gevonden, en als je nog eens iemand zoekt om haar een middagje te rijden.... Je weet me te vinden!!
Bedankt!!
Grtjs Frank.