) die Burggraafmerrie wordt het niet. We zijn er dus met onze instructeur geweest en hij heeft goed uitgelegd wat er niet goed was. Ik had al een beetje hetzelfde idee als hij, dus ik leer het wel!!
Ze liep vandaag echt niet lekker en ze is ook niet goed in haar rug. Drukt het echt weg. De rug is te week. Jammer, maar ik ben nu helemaal in love op die andere waar we geweest waren!
Wij komen aan, zie ik een ontzettend lief koppie!!
Donkere vos met een heel smal blesje. Uit stal gehaald, even bekeken. Mening van instructeur was erg goed. Was een heel goed compact correct paard. Ze is 3,5 jaar en 1,62 groot. Rohdiamant X Zortin. (Ze heet ze Rohdiamante V, lekker origineel
). Eerst even gelongeerd. Echt super bewegingen. Daarna de eigenaresse erop en toen ik. Ik had echt een geweldig gevoel over haar. Zat ontzettend lekker, heel fijn in de mond. Nadat ik een kwartiertje lekker had gereden kwam ze super lekker naar beneden en bleef ze daar.
Echt super ontspannen. Ik heb ook nog een paar sprongetjes gemaakt. Dat had ze nog niet vaak gedaan, maar ging ook heel goed. Daar heeft ze aanleg voor!
We hebben tijdens het rijden geen foto's gemaakt, maar daarna wel. Buiten in de sneeuw!
Ik hoop dat ze mooi zijn. Ze komen als het goed is zo op in the picture. Ik ga in de vakantie nog een aantal keer rijden. Kijken of ik nog zo verliefd ben. Maar nu ben ik dat zeker! Wat een geweldig paard! Mijn instructeur vond het ook een heel leuk paard. Hij vond het wat voor mij. Joepie! Ben echt verliefd!

) en kennis heeft van de bewegingen van paarden.