Verslag paardenzoektocht!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Verslag paardenzoektocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 17:44

Om maar niet bij het begin te beginnen ( *LOL* ) die Burggraafmerrie wordt het niet. We zijn er dus met onze instructeur geweest en hij heeft goed uitgelegd wat er niet goed was. Ik had al een beetje hetzelfde idee als hij, dus ik leer het wel!! *LOL* Ze liep vandaag echt niet lekker en ze is ook niet goed in haar rug. Drukt het echt weg. De rug is te week. Jammer, maar ik ben nu helemaal in love op die andere waar we geweest waren! Kwijl
Wij komen aan, zie ik een ontzettend lief koppie!! Lovers Donkere vos met een heel smal blesje. Uit stal gehaald, even bekeken. Mening van instructeur was erg goed. Was een heel goed compact correct paard. Ze is 3,5 jaar en 1,62 groot. Rohdiamant X Zortin. (Ze heet ze Rohdiamante V, lekker origineel Clown ). Eerst even gelongeerd. Echt super bewegingen. Daarna de eigenaresse erop en toen ik. Ik had echt een geweldig gevoel over haar. Zat ontzettend lekker, heel fijn in de mond. Nadat ik een kwartiertje lekker had gereden kwam ze super lekker naar beneden en bleef ze daar. Lovers Echt super ontspannen. Ik heb ook nog een paar sprongetjes gemaakt. Dat had ze nog niet vaak gedaan, maar ging ook heel goed. Daar heeft ze aanleg voor! Lachen We hebben tijdens het rijden geen foto's gemaakt, maar daarna wel. Buiten in de sneeuw! Kwijl Ik hoop dat ze mooi zijn. Ze komen als het goed is zo op in the picture. Ik ga in de vakantie nog een aantal keer rijden. Kijken of ik nog zo verliefd ben. Maar nu ben ik dat zeker! Wat een geweldig paard! Mijn instructeur vond het ook een heel leuk paard. Hij vond het wat voor mij. Joepie! Ben echt verliefd! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:56

Oh helemaal te gek!
Nu zijn we allebei verliefd, en krijgen we heel misschien allebei een 'nieuwjaars-cadeautje'.... Party!! Party!! Party!!
Echt super!
Ik heb vandaag ook foto's gemaakt van het paard in de sneeuw, echt heel romantisch haha.
Die van mij is nog onervaren, maar errug lief.... ben ook in love...
Hopelijk kan ze snel gekeurd worden, met de feestdagen is het nogal druk natuurlijk.
Succes er mee en ik duim voor je Joleen!

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 18:12

Wat goed dat je instructeur mee wilde! Iemand die jouw rijstijl kent, onafhankelijk is (wordt niet verliefd Haha!) en kennis heeft van de bewegingen van paarden.

Trouwens, Rohdiamant is toch een echte dressuurvererver?

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 18:18

Dank jullie wel! De foto's staan nu op in the picture! Rohdiamant is idd helemaal dressuurbloed!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 18:56

Ik vind het een heel mooi paardje om te zien en jullie zijn een leuke combinatie Party!!

Galactica Wadim X Gemini

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 20:28

wat gaaf voor je joleen
ik hoop voor je dat je nog steeds verliefd blijft Party!!
zo te horen klinkt die helemaal geweldig

Love the life that you live, live the life that you love

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 20:38

Ik vind het echt een super mooi beestje joh.
Ik hoop voor je dat het iets word!
Leuk gevoel hè. Party!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 22:07

Dank jullie wel! Het is idd een leuk gevoel! Ze was echt zo fijn! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 22:24

wat vreselijk fijn zeg dat je je zo goed voelt nu!!!!!
ik heb de foto's gezien echt een ontzettend leuk paard!!!
ik hoop echt dat het wat word ben heel erg benieuwd wat vond het baasje erzelf van hoe jij dr ree?

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 09:31

Echt leuk!! Hopelijk wor dhet der! OP de foto's zag ze er super uit!! Mooie combinatie zijn jullie! Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, GoogleAdsense, MairiMacBran, MirjamRobin en 56 bezoekers