Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
allemaal wel al zeer bekende kost, een lange zit maar zeker de moeite waard! wat ik erg jammer vond was dat een amazone moeite had met het volgen van de instructies van Ulla! Echt zonde, mag je komen lessen en versta je de Duitse taal niet! Maar wij waren een goed publiek nietwaar
"lichtrijden" riep iedereen in koor toen ze even niet begreep wat ze moest doen! erg mooi om toch steeds weer de verbeteringen te zien bij de paarden door de aanwijzingen! En de Duitse vos die begon te "groeien" van het applaus...! als jeniet bent geweest...
jammer zeker een volgende keer doen! een aanrader! 
Als je een vierjarige al met zulke sporen moet rijden, sorry, maar dat vind ik in en in triest. Ook de vierjarige merrie van Anky moest al galopwissels springen en dat is naar mijn mening allemaal een beetje overdreven. Maar goed. Dat Crack niet lang genoeg losgereden was dat zal wel, maar als hij na tien minuten al schuim tussen de billen heeft geloof ik dat niet zo. Verder ben ik blij dat Sjef voorstelde om suggesties te doen om bijvoorbeeld de volgende keer ook een ander die geen aanhanger van de LRD methode is iets te laten vertellen, want het was nu wel een pro LRD avond. Ik heb mij prima vermaakt, maar vond het wel balen dat Isabella Werth niet kwam opdagen!
waarom heb je geen vragen gesteld dan???Laten we open zijn tegen elkaar!