Nicky was mijn vorige verzorgpony die ik nu niet meer verzorg omdat hij verkocht is omdat ik een eigen paard krijg.
Maar toch wil ik dit nog even op bokt zetten omdat dit gewoon een super beessie was hij kon namelijk niks toen ik hem ging verzorgen.
Zijn eigenaar had hem namelijk in de steek gelaten en hem sow verwaarloosd, en daarom was hij nu van de eigenaar van die stal waar hij stond en zochten ze er een verzorger dus vandaar dat ik hem ben gaan verzorger.
hij was helenmaal verwaarloosd en ze ribben die kon je tellen echt heel zielig. Hij was heel erg schrikerig en bang. Hij had ook helenmaal geen spullen ofsow alleen een halster en een paar borstels dus toen heb ik heel veel spullen voor hem gekocht en hem helenmaal opgeknapt. En toen was ik gaan beginnen met het beleren want hij kon alleen maar heel hard draven. Gellukig is het heel goed gegaan en kon ik opgeefmoment zelfs buitenritten met hem maken en een sprongetje maken! En nu is ie aan iemand verkocht waar ie het ook heel goed heeft en waar ik kan lanks komen als ik wil!!
Nou en dat was het resultaat van een verwaarloosde draver!! kijk maar
dit ben ik met nicky!
Ons laatste sprongetje voordat hij werd verkocht!
en dit was in de wei van de zomer!
na ik hoop dat julie nog even een berichtje achterlaten xxjes Nikita!
en uhh weet iemand meschien nog een leuk paardje te koop??
[Edit Ellende: foto's werkend gemaakt]
[edit Heike; titel aangepast]

En veel succes met het zoeken naar een nieuwe pony!