).In het begin was ze erg druk...steeds dribbelen, hangen ect. Na een paar minuten ging het gewoon over en konden we lekker van de buitenrit genieten.
Na ongeveer een kwartier waren we uit de drukte van de bedrijven en kwamen we op een rustige weg waar geen vrachtauto's mogen komen.
Er staat op het asfalt zo'n bord geschilderd met witte verf (zag ik pas later maar goed). Ineens glijdt Lady uit en gaat ze zitten. Ik schrok me een hoedje
. Ze wil weer opstaan maar dat ging niet echt...ik wilde er net af gaan toen ze gelukkig weer ging staan. Ik had de schrik flink te pakken. Mijn zusje gaf als commentaar:"Je was alleen het commando "zit"vergeten
". Ik moest daar wel om lachen. ALs zij die opmerking niet had gemaakt was ik echt in paniek geraakt!!Gelukkig heeft Lady er niks aan overgehouden...beetje de schrik...ze durfde de terugweg ook niet langs die vlek (terecht
). We hebben nog lekker van de buitenrit genoten en bij het Kraaiennest in Maasland (voor de bekende onder ons) gegaloppeerd...heerlijk...die ondergaande zon en dan een heel relaxt galopje....Maar voortaan ga ik niet meer over dat geschilderde bord!!!