Ben vanmorgen weer wezen rijden en vooraf even losgegooid om de energie kwijt te raken. Net toen ik de bak in wilde gaan gingen ze echter de bak sproeien en slepen. Ik sunday dus eerst ff in de klein bak gezet (grenzend aan de grote) tot ze klaar waren.
De grote trekker met sproeiwagen was totaal niet indrukwekkend. De herrie gaf ze werkelijk niks om. Toen de sleep (die geen herrie maakte) even later achter de trekker hing was dat uiteraard wel eng.
Toen de trekker uit de bak was nog even in de grote bak laten rennen. Ze hadden gisteren namelijk alvast de bak versierd dus ik dacht ik laat haar ff los dan kan ze even goed kijken naar de grote kerstboom in de hoek en de nieuwe spiegels (die helemaal schoon waren dus hartstikke helder). Kon ze lekker wennen en de energie eruit bokken zonder dat ik erop zat.
Ik haar eerst aan de hand langs de spiegel en de boom geleid, niks aan de hand helemala niet eng, maar ja met haar weet je nooit. Als je er even later op zit kan ze zomaar weer doen alsof het errug eng is.
Ik even later naar de andere kant van de bak lopen en haar losgelaten.
Wat doet mevrouw, ze draait om en rent keihard terug naar de nieuwe spiegel en was daar niet meer weg te slaan;-)

Ze leek wel verlief op zichzelf

Tsja was gewoon zo grappig om te zien, moest ik ff kwijt!!
Even later met rijden vond ze het overigens dit keer niet eng. Wel apart, de vorige dag hingen de nieuwe spiegels er namelijk ook al wel, alleen waren ze toen nog niet schoongemaakt. Niet schoongemaakte spiegels zijn blijkbaar enger

Toen ze overigens bij de spiegel wegliep was de kerstboom aan de beurt, er moet toch getest worden of die eetbaar is

Dat was het weer.....
Ga morgen als het nog zo'n weer is als nu nieuwe foto's maken voor mijn profiel......Zal wel kijken of ze dan nog zo verliefd is op zichzelf, maak ik daar ook een kiekje van;-)!!
JO!!