Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toch zat ik er minimaal 4 maal per week.
maar ik ga met jullie mee
, en toen ik rond de 11 jaar was liep ik stad en land af om een verzorgpony te vinden. uiteindelijk had ik mazzel: ik mocht 3 shetties poetsen. ik was zo blij, je kan het je niet voorstellen, en vragen of ik mocht rijden kwam niet in mijn hoofd op( ik ben ook nogal verlegen
) ik kon alleen poetsen als de eigenaresse er was, en het gevolg was dat ik elke avond bij het hek stond, want tussen 5 en 7 kon ze wel eens komen... ik heb daar ook heel vaak voor niks gestaan, omdat mevrouw niet op kwam dagen.
jildert schreef:
Ik heb zelf vroeger ook altijd een verzorgpaard gehad en mocht er het eerste jaar niet op rijden, was er elke dag ook uitmesten etc. Heb altijd veel respect gehad voor de eigenaar en was altijd bang dat ik iets fout deed en weggestuurd zou worden, dus was altijd eg voorzichtig met het paard.
)
) 

Pinky_girl schreef:Heb het zo erg getroffen met die schatten daar. geweldige eigenaren, de allerbeste pony
) en ik kreeg overal nee te horen.
. Toen van lieverlee steeds meer uit gaan stappen en toen vroeg een eigenaar aan mij of ik niet zijn paard kon rijden op zaterdag, want dan kon hij nooit. Ikke lekker koekenbakken op dat paard, fijn joh. Daarna nog 1 paard en 1 pony erbij gekregen om te rijden... Uiteindelijk ben ik daar, na 6 jaar, na een fikse ruzie met de eigenaar van die stal weggegaan (volgens mij hoort dat zo bij paardenvolk) en toen eigenlijk gestopt met rijden, tot 4 jaar terug.