Wat denken die mensen nou??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 11:08

OP de manege draag ik altijd een cap en als ik naar het bos ga.

Op Iwan (oude verzorgpony) reed ik nooit met cap (ook stom eigenlijk) weet ook niet waarom, ben er ook nooit afgevallen.

OP Browny rijd ik alleen met Cap als ze heel fris is anders niet, ze doet toch bijna nooit iets en ik vertrouw haar gewoon voor 100%!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 11:14

Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet bepalen of ze het risico willen nemen of niet. Ik rijd mijn jonge paard altijd met cap. Door ijn hand kan ik niet rijden en mijn buuf rijd haar zonder cap. Ik heb tegen haar gezged moet je geen cap op? Neuh. Tot zaterdag, toen is ze ongenadig in de heining en op het beschot gewerkt door Oza, ik heb oen gezged, dat ze er alleen nog op mag met cap, al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust. Mijn andere paard rijd ik altijd zonder, behalve in het bos omdat ie daar zo jolig wordt en bokkerig. Maar hier in de polder niet. Elk paard is anders en je kent zelf je paard het beste denk ik.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 12:19

voor dat ik gevallen was, reed ik soms zonder cap, maar toen ik op het asfalt gevallen was,MET cap en mijn stuitje gekneusd was, weet ik wel beter.
wat als ik mijn cap toen niet ophad? misschien wel een hersenschudding.
en dat verplichten is misschien wel heel veilig maar de mensen weten zelf dat ze fout zitten dus als ze vallen, eigen schuld als ze dan geen cap op hebben Lachen