Vandaag heeft Kalusha (BWP die ik voor Sandra rijdt) voor het eerst gesprongen! Ging hardstikke goed. Ze had al eens een paar keer balkjes gelopen, maar nog geen hindernisjes. Dus wij eerst balkjes stappen en draven. Ging hardstikke goed. Dus wij een kruisje op gezet. Ze stond er eerst heel raar naar te kijken, maar na een tijdje kijken en ruiken vond ze het wel goed. Dus Sandra liep er naast en ik erop. Ze stapte er heel rustig overheen. Dus toen gingen we in draf. Kalush wist eerst niet echt hoe ze het had en maakt een gek huppeltje over de "hindernis" Na een paar keer oefenen begon het al wat meer op springen te lijken. We besloten het hier maar bij te laten, om haar niet te overvragen (ze is nog niet echt lang onder zadel, pas zo'n driekwart jaar.) Ik heb haar nog even gewoon gereden en uitgestapt.. Toen Sandra haar een nieuwe emmer water kwam brengen (de waterleiding is tijdelijk kapot
) duwde Kalusha haar met haar neus in haar rug. Sandra viel midden met haar gezicht in de emmer!
Ik lachen! Alleen Sandra vond het eerst niet zo leuk, maar later kon ze er ook wel om lachen... Nou ik stop maar want anders wordt mn telefoonrekening weer zo hoog hè
Doegzz