Pablo heeft het weer 100% goedgemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Pablo heeft het weer 100% goedgemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 16:09

Na zijn ontploffing van gisteren ben ik vandaag helemaal blauw. Ik voel me alsof ik onder een bulldozer heb gelegen ofzo. Mijn enkel is dik, op mijn heup zit een hele grote plek, mijn elleboog is blauw, beide knieen zijn blauw en ik heb overal spierpijn.

Maar vandaag heeft die apekop het helemaal goed gemaakt.
Ik liet hem even los om te rollen in de binnenbak. Normaal gaat hij daarna wat stappen of wat schooien. Maar vandaag ging hij eerst rollen kwam daarna met een bok met scheet omhoog en spurtte weg, euhhh Pablo je bent nog niet beter, je moet rustig wat stappen! Ik dacht dat ik hem niet te pakken zou krijgen maar...ik ripe met mijn leifste stemmetje: "Pablootje" en meneer remde af vanuit een sjees galop en kwam naar met toe gedraafd en stond voor mijn neus stil. Hij was helemaal hyper-de-pieper maar hij stond wel stil en ik kon zo zijn hoofdstel weer indoen Lovers

Was echt heel gaaf want hij was echt heel gek. Bij een meisje wat erbij stond en het zag viel haar mond echt letterlijk open van verbazing, hoe ik dat had geleerd Haha! (door meestal wel wat te bikken in mijn zakken te hebben Verward )

Ik Pablo uitgebreidt geprezen en beloond. Ik was weer helemaal happy met hem.

Vrijdag komt de DA weer dus hopelijk mogen we daarna weer voorzichtig wat gaan beginnen te opbouwen (*hoop* *hoop* *hoop*)

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 16:22

Ik zal voor je duimen voor vrijdag!Wel balen dat je zo'n pijn hebt,maar wel lief van hem dat hij vandaag zo naar je toe kwam! Lovers

Liefs layla d