En wat is er dan heerlijk als een rit over het strand, weer eens iets anders dan de bergen en de bossen!
Ze is begonnen op Berber, wat hilarische momenten opleverde, want Berber was fijn aan het uitproberen. Nog een stapje harden, nog een stapje harden, een galoppasje proberen, nog een pasje harden en .... zzzzoefffff.....

Maar helaas voor Berber was dat van korte duur, want ze had al snel door hoe het werkt op Berber

Ze heeft me hier en daar wat aanwijzingen gegeven en ze vond dat Isolda er erg goed uitzag. Spieren op de juiste plaats en redelijk ontwikkeld. Ze kon zien dat ik geoefend had. Op dat moment was ik al de hemel te rijk!
Isolda deed goed haar best en liep braaf rond.
Halverwege hebben we gewisseld en toen kon mijn dag niet beter. Ze was helemaal verbaasd en was vol lof over Isolda. Goed aan het been (zelfs beter als haar paard zei ze) soepel en makkelijk te rijden.
Ik zag Isolda nu van een heel andere kant en ik ben nu nog meer verliefd op haar als ooit te voren. Wat is ze MOOOOOIIII!!!!
Ze reed Isolda echt zo mooi aan, Isolda leek wel een voleerd dress.paard.
Ze liep keurig, ik kon helemaal zien dat haar achterhand eronder kwam en die hals van haar

Ben helemaal in mijn nopjes. Ik ben overstelpt met complimentjes, soepel, braaf, goede stelling, licht in de hand.
Heb ik dan TOCH iets goed gedaan. Een hele opluchting voor mij.
Ik was toch al zo onzeker.
*trots, blij, nog blijer, glunder, straal*