Pfff zware dag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Pfff zware dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 18:53

Ben net terug van een lange paardendag. *LOL*
Eerst moest ik de boxen mesten op de stal waar een vriendin van mij rijdt (zij geeft mij ook les). Zij is met 2 paarden naar Weert en er stonden er nu nog 7 op stal. Ik moest al die 7 boxen mesten en het zijn ook nog boxen met stro, vind ik veel lastiger mesten. Verder moest ik ze ook 2x voeren (eigenaresse van de stal deed de andere voerbeurten) en 1 paard rijden. Dat rijden was wel erg leuk, het is namelijk een heel gaaf paard, loopt Z2 en rijdt heel fijn. Ik heb alleen nog steeds moeite met doorzitten. Frusty

Ik ben al sinds donderdag niet echt lekker en heb dus wel 2x gepauzeerd om thee te drinken. Na al die boxen gedaan te hebben voelde ik het wel in mijn rug zeg! Verdrietig
Toen nog mijn eigen paarden! Ik had er al 2 in de paddock gedaan vanmorgen en ik ging alleen Jur nog rijden, Razinda had vandaag vrij. Jur ging best lekker eigenlijk. Ze was weer super druk maar dat is een goed teken! Lachen
Toen heb ik Razin nog maar even losgegooid in de bak zodat ze lekker kon bokken. En dat deed ze ook! Ze was nog gekker omdat ze alleen in de bak was en niet met haar mammie. Op een gegeven moment ging 1 singel los van de deken en terwijl ze doorgaloppeerde, schoof de deken steeds verder naar voren en draaide, zodat hij om haar nek kwam te zitten! Frusty
Als ze er nou maar niet over struikelt, of als ze hem maar niet helemaal verscheurd dacht ik nog. Ze ging uit paniek steeds harder, maar toen ik in het midden ging staan en 'ho' riep, stopte ze gelukkig zodat ik haar weer kon pakken. Snel deken goedgelegd en toen nog even uitgestapt. Alles gevoerd en nu kan ik eindelijk zelf even bijkomen! Lachen

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:37

klinkt idd erg druk
geluk voor jou dat die deken nie kapot is gegaan of nog erger dat ze er nie zelf is in gaan staan...
heb ik 1 keer met queen gehad en die heeft helemaal kapot getrokken maar had gelukkig zelf niks

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:56

Nou dat was me zeker het dagje wel. Voel je je weer wat beter nu?

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 23:40

Ik voel me nog steeds niet lekker, maar heb vanavond al 2x warm gegeten. Een keer boerenkool en net aardappels, vlees en spruitjes! Vork Vingers aflikken

(Niet zelf gemaakt hoor Knipoog)

Net nog even gevoerd en het werk is weer gedaan voor vandaag! Lachen