Buitenrit gemaakt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Buitenrit gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 20:50

vandaag was ik lekker vroeg vrij van school en had met Gerdien (shaienne) en Doree afgesproken om een buitenrit te gaan maken (ja in deze kou ja). dus dat hebben we gedaan. Gerdien op Chico, Dodo op Balou en ikke op Floor. wij stoer op pad, floor lekker rustig stappen en Chico en Balou deden een wedstrijd wie er t beste voorop kon lopen. zelfs toen we gingen draven waren ze dr nog niet helemaal uit met zn tweetjes Verward Dus wedstrijdje draven voor die twee. Floor vond t wel best en liep er braaf achter. *LOL*
We kwamen nog langs gerald (was niet bij stal) en toen waren we al weer bijna thuis (dik een uur gereden hoor). Toen we daar aankwamen (met bevroren tenen) hoorde ik "HEEEEEEEEEEEEEEY TOVI!!!!!!!" en daar stond renate!! "MAAAAAAAAIKKKKKKKKKEEEEEEEEEEE" en dat was Anouk (piggie). Anouk ging net een ritje maken met nog 2 mensen van stal daar, dus even veel plezier gewenst en toen Floor afgezadeld (nog bedankt natie voor je hulp Haha! ), Floor in de bak gezet bij hinke en toen met renate naar Quinto gelopen. wat een schatje is t toch he die stoere hengst!! Lovers even een borstel over quintje gehaald en toen weer teruggebracht naar de wei met Graaf en Gradus. Haha! leuk stel bij elkaar!!
daarna weer terug naar stal, op de fiets gesprongen en naar huis gefietst. ijskoude pootjes inmiddels, nu zijn ze al wel weer warm gelukkig Lachen

al met al een hele leuke gezellige middag gehad en renaat heeft nog gemeet met de paarden bij gerald (behalve marengo) enneh ze heeft gampie geknufd en gampie is liieieieieieieief!!! Lovers
wanneer gaan we weer mensen?????? *LOL* *LOL* *LOL*

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 20:54

jaa gampie is coooooooolllll.
echt een lekkere kerel Haha!.

en ja Quinnie was zo braaf vandaag. toen we terug liepen naar de wei, kwamen we anouk en de andere 2 weer tegen. anouk wist niet hoe gauw ze van olympic af moest komen om Quin te aaien Lachen die andere 2 vonden quin ook erg lief en leuk enz (hij is ook lief enz Lovers )
kim heb ik niet meer gezien, want die was naar les.