Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ik ben toen ook een maand even gestopt, maar thuis werd ik echt gek...Ik MOEST en ZOU paarden zien. Ik kan gewoon niet zonder paarden, ik denk dat dat bij jou ook wel zo is. In het begin heb je gewoon heel veel verdriet en voel je je poedersuiker enzo...ik zal niet zeggen dat dat overgaat (dat zeker niet) maar op een gegeven moment...ja...ik weet eigenlijk niet goed hoe ik het uit moet leggen...Als je zelf weet dat ze het goed heeft, voel je jezelf ook al een stuk beter. (Ik weet niet waar Tinne is en weet dus ook niet hoe het met haar gaat)
Ik weet zeker dat Kelly het goed heeft in het rusthuis en je mag er vast ook wel op bezoek komen...toch???!! Ik ga ook een paar keer per jaar bij Skippy op bezoek (gaat helaas niet vaker vanwege de grote afstand) en als je dan ziet dat ze zich prettig voelt daar, dan heb je thuis ook niet meer zo'n gevoel van: zou ze het wel fijn vinden daar? Snap je een beetje wat ik bedoel...ik heb het geloof ik een beetje vaag uitgelegd
...