Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)

Dit omdat ik achterlijk weinig college heb (6 uur per week) en verder alleen af en toe een vergadering of groepswerk.
voor de zomer vakantie werkte ik de ochtenden alleen en was ik smiddags bij de paarden!
en om 8 uur vertrek ik naar de stoeterij waar k werk
Dan ga ik om half 9, 6 of 7 paarden buiten zetten (ligt aan het weer), dan ff koffie drinken (YES...PAUZUUUU!!
). Dan ga ik een paard opzadelen, vaak ook losrijden, dan gaat de ruiter die er werkt erop en als hij gaat springen, help ik met bouwen, dan nog een paard klaar zetten en nog een en nog een...en dan rond 11 uur de paarden die buiten staan binnenhalen (en benen afspuiten als het buiten erg nat en modderig is, om mok te voorkomen). Dan weer 6 of 7 paarden buiten zetten, dan weer een paard klaar zetten en nog een en nog een en nog een en nog een en nog een, enz. Dan rond 15.00 uur de paarden wassen die de volgende dag mee op wedstrijd moeten en als ik ze heb gewassen, dan moet ik zadels, hoofdstellen etc. schoonmaken. Als ik dan daarna ok nog tijd (en zin) over heb, moet ik ook nog de kantine, zadelkamer, keuken en wc's schoonmaken (doe ik dus eigenlijk nooit meer...daar kom ik niet voor). En als ik tussendoor tijd heb, dan rijd ik nog even het paardje waar ik altijd op rijd
Meestal ben ik 17.00 uur klaar, ik wil zelf ook niet langer blijven, omdat ik 's avonds uitga en dan doe ik van tevoren nog even een dutje
!
.