JE VERPEST ALLES VOOR IEDEREEN DOOR HIER TE GAAN RIJDEN! T IS TOCH BELACHELIJK! BINNENKORT KOMT HIER EEN BORD VERBODEN VOOR PAARDEN! JE VERPEST ALLES! naja...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
En als ze de hond achter je aan sturen...paard omdraaien en achter de hond aan... }> moet je zien hoe snel de hond afdruipt...
Of mobieltje uit je zak pakken en politie bellen...
Maar goed, zelfs al zou je hebben gereden op een plek waar geen paarden mogen komen dan hoeft zo'n mens nog niet te gaan schreeuwen als een viswijf...tsk, kan ook op een normale manier zou ik zeggen...
*grinnik* of vroeg ruim vantevoren of hun hond niet bang was voor paarden...
Dus volgende keer dat soort mensen te vlug af zijn of anders vragen of ze succes hebben met hun marktkraampje...
ik heb zo zelfs een keer een vrouw getroffen die vroeg of ze met haar hond wat dichterbij mocht komen om hem een beetje te doen wennen, maar ja, dat wordt met jouw paard lastig als hij slaat...
enne...dat van dat marktkraampje (viswijf) zullen ze idd niet leuk vinden maar ja, als ze dan toch al ordinair hebben lopen schelden zou het mij wel een klein beetje voldoening geven als ik heel liefjes zou zeggen: U heeft zeker wel heel veel succes op de markt...
Maar goed, idd niet zo'n goed idee...wat ik ook nog wel heb gezegd is dat ik het heel vervelend vond om in de weg te lopen, maar dat het (op het harde dan he) helaas de enige manier was om mijn paardje te helpen herstellen van haar peesblessure...