Heftige springles gehad :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 23:55

Ik heb vanavond springles gehad. Wat een gedoe zeg. Eerst wilde hij niet op de trailer, toen kwam ik erachter dat hij weer een ijzer miste. En toen hadden we ook nog een invalinstructeur...

Maar het ging eigenlijk weer heel erg goed. Mijn paardje is net aan het leren springen dus af en toe zitten er ongelofelijks noodsprongen tussen, maar dat viel vandaag heel erg mee Haha!
Totdat we over een zeiltje moesten springen. Dat leverde wel even steigerpogingen en dergelijke op...maar het lukte(dat hij boven de staanders uitsprong was bijzaak *LOL* ). Vervolgens werd het zeiltje op alle mogelijke manieren over en onder de hindernis gegooid, ik geloof niet dat Ontario nu nog bang is voor zeiltjes...En ik had ook nog de hele kantine aan het lachen, wat wil je nog meer Verward Party!!
Het is toch heel normaal als je paard het heel eng vind en je laat hem even kijken dat hij ineens besluit dat hij toch maar gaat springen? Ik was er in ieder geval wel op voorbereid anders was ik er waarschijnlijk afgestuitert Schijnheilig
Daarna nog even de oxer die voor mijn zusje opgebouwd was gesprongen en toen dat ook super ging was hij klaar.
Ik heb er weer helemaal zin in, volgend jaar maar eens proberen of we rond kunnen komen in een B-parcours!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 00:01

hehe jammer dat ik dat niet gezien heb Haha!

nou word ik nog nieuwschieriger naar je paardje, ik ga volgende week echt een keertje bij je kijken hoor misschien kan ik dan ook nog ff lachen Lachen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 09:53

Haha, dat moet een komisch gezicht zijn geweest. Jammer dat ik het niet gezien heb. Zet snel maar wat foto's op Bokt!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 12:09

Hihi wat leuk
Groetjes Tamara *LOL*