Omdat m'n halstertouw kapot was en ik (natuurlijk) vergeten was om een andere mee naar stal te nemen.. had ik Lance vast gezet aan de ketting buiten die daarvoor bestemd is. Om die ketting zit zo'n gele slang, daar moet Lance altijd mee spelen natuurlijk

Ik kijken of er iets beschadigd was aan die tand... kon niks vinden. Keek ik naar z'n onderlip zat er een gat in

Gelukkig is het niet helemaal door maar is die clip dus echt om z'n lip gegaan en daarom is z'n lip aan 2 kanten beschadigd. Iemand anders van stal heeft de dierenarts gebeld of het misschien toch niet gehecht moest worden. De dierenarts zei dat het te klein was daarvoor en dat de lip vaak niet gehecht word vanwege het vuil van de voerbak enzo. Gelukkig geneest een lip snel. Nu een paar dagen niet rijden want het is wel heel gevoelig natuurlijk.
Dit was gisteren gebeurd (zondag) vandaag was het zoals verwacht wat opgezet, maar hij lijkt er amper last van te hebben.. in tegendeel, hij stopt nog steeds alles in z'n mond

Ben er net nog ff geweest om hem een knuffel te geven en om er een foto van te maken om het te delen met jullie

het valt wel mee dus... het is wel wat dik: