Zit ik thuis om half 1 wordt er gebeld: "Je kan om 10 over 3 starten!" Help!!!!! Ik heb door zijn peesblessure al 2 jaar niet gestart en zat het ook heel kinderachtig een beetje voor me uit te schuiven, want ik moest meteen Z2 en dat had ik nog nooit gereden.
Afijn, in noodtempo naar stal, vlechten erin (ik kon het nog, en Tender bedankt voor de elastiekjes die ik gekregen heb, waren echt mijn mascotte vandaag) en richting wedstrijd. Jep vond het echt geweldig om weer op wedstrijd te zijn, hij liep echt te patseren, met als gevolg dat hij veel te snel moe was. Hij houdt dat stoere niet zo heel lang vol

Ik was erg tevreden over mijn proeven, 1 wissel deed hij niet, in een travers zag hij wat engs en vloog even weg, 1 hoek was eng, maar dat kon ik prima gebruiken voor mijn eenvoudige wissel, kwam heel super terug

Resultaat, eerste proef geen prijs maar wel 180 punten, tweede proef tweede met 184 punten, meteen dus 2 winstpunten. Dat had ik dus echt niet verwacht, dus zit nu nog een beetje in een roes achter de computer. Wat een super paard heb ik toch