maar nou mijn vraag, wat vinden jullie hiervan??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Waterkippie schreef:ze zijn gewoon jaloers
deesjuh schreef:Nou, ik vind het, als de Shet het aankan, alleen maar geweldig!![]()
Ik kan me indenken dat mensen al snel vooroordelen hebben over een Shetlander -geheel onterecht-, en dat ze het daarom 'vreemd' vinden. Maar daar zouden jij en je Shet zich niks vanaf moeten trekkenWant het is juist super
Sammie schreef:Zo kom ik even mijn ongezouten mening geven. Van iemand van 15 en die op een shet rijdt en dan nog wedstrijden vind ik het al kantje en eigenlijk niet kunnen. Je bent er vaak te lang, zwaar voor, (hoe groot is ie?, hoe groot ben jij?) en ik vind het eerlijk gezegd geen gezicht, tenzij je 1.30 bent ofzo. Ik vind het wel knap van je dat je zover bent gekomen met een shetlander, maar iemand van 24 zie ik veel liever op een E pony of een paard. Een halflinger vind ik een ander verhaal dan een shetlander, voornamelijk de grote en sommige haflingers worden tegenwoordig toch meer voor de sport gefokt. Ik zie werkelijkwaar het nut er niet van in om op 24 jaar op een shetlander wedstrijden te gaan rijden.
Wel dapper en goed van je dat je al zo ver bent gekomen.
Zielig? Tja, als je niet zo veel weegt vind ik het niet zielig, een mooi gezicht maw mooie combinatie is wat anders.
En nee ik ben echt NIET jaloers. Ik zou voor geen goud met een shetlander wedstrijden gaan rijden.