Ja,van Maaike(pascha,op bokt)moest ik er wel even een verslag van maken en plaatsen,dus zodoende...
Babara(Babs,hier op Bokt) had laatst eens gevraagd aan mij of ik een keer met haar paardje wilde springen,omdat Evita(haar paard) af en toe zo hard gaat tijdens het springen en ze wil zelf niet zo hoog springen.
dus gister was de grote dag om haar paard te gaan rijden en ook mee te gaan springen...(foto's volgen z.s.m
)Gelukkig was er nog een bak vrij bij het PSC,zonder hindernissen,dus die werden er eerst ff in gezet,in die tijd heb ik Evita los gereden(lekker dier
) daarna rustig met het springen begonnen =>kruisje,steiltje.dan andere kant=>steiltje en telkens ietsje hoger,daarna een heel lijntje achter elkaar... en dat van beide kanten en ik ben geeindigt bij een hoogte van 1.10m op het lijntje, maaike en barbara hadden de hele tijd toe gekeken(commentaar en bijwerkingen volgt van Babs en Pascha zelf
) maar blijkbaar had maaike tegen barbara gezegt dat ze last van spierpijn had en dus niet zo veel zin had om te gaan rijden,waardoor babara tegen mij zei:misschien da jij maaikes paard maar moet rijden want ze had last van spierpijn,ik zei:als ze het wil,ik vind het prima..zodoende dat barbara maaike opbelde om ff te zeggen da ik haar paard wel reed en dus dus heb ik haar paard ( ook een lekker dier
)ook ff gereden,maar deze wel dressuurmatig 
dus,dat was ff me verslag,fotos krijg ik nog dus,die komen hier binnekort ook wel