Zadeldiefstallen

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 07:34

Somebitch schreef:
Zadeldieven actief in Zeeland / West-brabant.
Regio Bergen op Zoom / Tholen / Poortvliet etc.

Nog steeds actief in deze omgeving!!

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:43

Het 'hoogseizoen' voor zadeldieven/zadeldiefstallen is nu ook weer begonnen, dus bij deze wees gewaarschuwd!!!

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: [centraal] Zadeldiefstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 23:09

Nou gelukkig zijn ze hier nog niet gesignaleerd en hoop dat ze ook maar weg blijven!

_dali_
Berichten: 3
Geregistreerd: 28-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 13:57

Mijn zadels zijn gestolen of vervreemd hoe je het maar wilt noemen bij KaBeKo stables aan de Immenweg in Lunteren.
Het mooie van alles is is dat uit een afgesloten zadel kamer met een cijferslot waar alle zadels hangen van alle pensionklanten ongeveer 30 stuks alleen mijn twee zadels verdwenen zijn.
Het gaat om een Ainsley integra zwart dressuur met leren stijgbeugelriemen en rvs stijgbeugels en een anky classic met leren stijgbeugel riemen en sprenger Bow Balance stiijgbeugels.
Er zijn geen sporen van inbraak en alleen mijn zadels zijn weg, ik had er drie hangen maar van mijn barnsby AVG was niemand op de hoogte dus die hing er nog.
Wie o wie kan mij verder helpen, heeft informatie of weet waar ze misschien te koop worden aangeboden.

Loetie84

Berichten: 4326
Geregistreerd: 15-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:15

_dali_ schreef:
Mijn zadels zijn gestolen of vervreemd hoe je het maar wilt noemen bij KaBeKo stables aan de Immenweg in Lunteren.
Het mooie van alles is is dat uit een afgesloten zadel kamer met een cijferslot waar alle zadels hangen van alle pensionklanten ongeveer 30 stuks alleen mijn twee zadels verdwenen zijn.
Het gaat om een Ainsley integra zwart dressuur met leren stijgbeugelriemen en rvs stijgbeugels en een anky classic met leren stijgbeugel riemen en sprenger Bow Balance stiijgbeugels.
Er zijn geen sporen van inbraak en alleen mijn zadels zijn weg, ik had er drie hangen maar van mijn barnsby AVG was niemand op de hoogte dus die hing er nog.
Wie o wie kan mij verder helpen, heeft informatie of weet waar ze misschien te koop worden aangeboden.

Ik zou eerste eens bij mijn stalgenoten langs gaan. Cijferslot en geen braak, alleen jouw zadels weg.... Klinkt als bekenden! Zadeldieven zijn iets minder selectief en nemen wel meer mee dan twee zadels als ze de kans krijgen.

rOcky_lofz

Berichten: 2654
Geregistreerd: 17-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:18

Loetie84 schreef:
_dali_ schreef:
Mijn zadels zijn gestolen of vervreemd hoe je het maar wilt noemen bij KaBeKo stables aan de Immenweg in Lunteren.
Het mooie van alles is is dat uit een afgesloten zadel kamer met een cijferslot waar alle zadels hangen van alle pensionklanten ongeveer 30 stuks alleen mijn twee zadels verdwenen zijn.
Het gaat om een Ainsley integra zwart dressuur met leren stijgbeugelriemen en rvs stijgbeugels en een anky classic met leren stijgbeugel riemen en sprenger Bow Balance stiijgbeugels.
Er zijn geen sporen van inbraak en alleen mijn zadels zijn weg, ik had er drie hangen maar van mijn barnsby AVG was niemand op de hoogte dus die hing er nog.
Wie o wie kan mij verder helpen, heeft informatie of weet waar ze misschien te koop worden aangeboden.

Ik zou eerste eens bij mijn stalgenoten langs gaan. Cijferslot en geen braak, alleen jouw zadels weg.... Klinkt als bekenden! Zadeldieven zijn iets minder selectief en nemen wel meer mee dan twee zadels als ze de kans krijgen.



zou ik ook inderdaad doen, als je al aangeeft, dat 1 zadel er hangt waarvan niemand weet dat die van jou is..
lijkt mij inderdaad ook een bekende..

Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 22:05

Wie op stal wil jou dwars zitten? Lijkt mij iemand waar je misschien ruzie mee hebt? Ik weet niet of je er mee naar de politie kan stappen maar ik zou zeker aangifte doen. Toch raar dat alleen die 2 van jou weg zijn. Vreemd, heel vreemd....

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:18

Vanavond zadels gestolen op de Achtersloot in IJsselstein nabij Montfoort.

Hillady

Berichten: 3940
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Drenthe

Re: [centraal] Zadeldiefstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:41

Mensen die zijn beetje stom!! Mijn vz pony's zadel liggen in een huisje met deur opslot dus daar komen die boeven nooit bij ... en daar waar dat huisje is is waar de pony's altijd kunnen staan . En het is naast een hotel ...

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Re: [centraal] Zadeldiefstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 22:52

Deuren die op slot zitten hebben ze ook zo open hoor, helaas!

Thirza

Berichten: 9267
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 12:43

rebeltje schreef:
Vanavond zadels gestolen op de Achtersloot in IJsselstein nabij Montfoort.



Bij welke stal was dit?

Op de (de meern) is er laatst ook een paar nachten een verdacht buitenlands busje gezien.
Maar daar heeft de buurman duidelijk laten weten dat hij ze gezien heeft. En gelukkig niks gestolen.

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Re: [centraal] Zadeldiefstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:36

Afgelopen nacht 14 zadels gestolen pensionstal in de gemeente Doetinchem.

Mijn kast vertoont braaksporen maar kon niet opengebroken worden !

Esssther

Berichten: 423
Geregistreerd: 10-08-06
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:49

Yup, afgelopen nacht hebben ze ingebroken bij mijn pensionstal (in buitengebeid van Doetinchem)!! Ik had er twee zadels liggen: een 3-jarig KN dressuurzadel en een 8-jarig Hulsebos spring/veelzijdigheidszadel! Door een geluk bij een ongeluk hebben ze mijn Hulsebos zadel niet meegenomen maar mijn goede, alledaagse, oh zo fijne KN zadel is wel weg!

Ik kan gelukkig nog rijden met mijn springzadel maar anderen hebben nu gewoon geen zadel meer! Kan me er zooooo pissig om maken, blijf met je tengels van andermans spullen af! Zal het nooit begrijpen, hopelijk is het te verhalen bij de verzekering :(

Liannevh
Berichten: 1747
Geregistreerd: 24-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 17:26

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9341
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: [centraal] Zadeldiefstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:49

Pff wat ben ik blij met mijn goedkope zadels en waakhond op het terrein.
Ik hoop dat de mensen in dit topic hun zadels terug kunnen krijgen.

Queelens

Berichten: 8029
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: [centraal] Zadeldiefstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:38

Bericht gehad dat bij particulier in elshout/drunen weer zadels zijn gestolen!

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:56

kyrkelover schreef:
Pff wat ben ik blij met mijn goedkope zadels en waakhond op het terrein.
Ik hoop dat de mensen in dit topic hun zadels terug kunnen krijgen.


Forget it.. Daar hoor je 99 van de 100 x niks meer van...

Leedebee

Berichten: 2158
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Hazerswoude Rijndijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:10

kyrkelover schreef:
Pff wat ben ik blij met mijn goedkope zadels en waakhond op het terrein.
Ik hoop dat de mensen in dit topic hun zadels terug kunnen krijgen.



Dat zegt helaas ook niet altijd wat ;) Bij ons lopen 4 honden, waaronder een bouvier en een koningspoedel die normaal gesproken bij ieder vogeltje aanslaan, maar die nacht... NIKS! En ik had een "goedkoop" westernzadel een oud dressuurzadel.. mooi alles weg!
Wij nemen geen risico meer, alles hangt nu in huis!

Wij hadden ook aangifte gedaan, maar daar hoor je nooit meer wat van ;) Die zadels ben je gewoon kwijt.

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9341
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:21

Leedebee schreef:
kyrkelover schreef:
Pff wat ben ik blij met mijn goedkope zadels en waakhond op het terrein.
Ik hoop dat de mensen in dit topic hun zadels terug kunnen krijgen.



Dat zegt helaas ook niet altijd wat ;) Bij ons lopen 4 honden, waaronder een bouvier en een koningspoedel die normaal gesproken bij ieder vogeltje aanslaan, maar die nacht... NIKS! En ik had een "goedkoop" westernzadel een oud dressuurzadel.. mooi alles weg!
Wij nemen geen risico meer, alles hangt nu in huis!

Wij hadden ook aangifte gedaan, maar daar hoor je nooit meer wat van ;) Die zadels ben je gewoon kwijt.

oh jammer.
Had gehoopt dat het zou helpen.
Nu zie ik ze niet zo snel hier komen, maar ja zeg nooit nooit natuurlijk.

Leedebee

Berichten: 2158
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Hazerswoude Rijndijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:32

Tja, het zijn gewoon schoften die ontzettend goed weten hoe ze moeten handelen! Heel triest, want ze vergeten wel even hoe hard wij er voor moeten werken en wat een ellende het is om weer een passend zadel te vinden _-:(

Queelens

Berichten: 8029
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 22:13

Leedebee schreef:
Tja, het zijn gewoon schoften die ontzettend goed weten hoe ze moeten handelen! Heel triest, want ze vergeten wel even hoe hard wij er voor moeten werken en wat een ellende het is om weer een passend zadel te vinden _-:(


Klopt ik heb door n stelletje van zulke &^kels bijna een half jaar uit de running gelegen vorig jaar..

Leedebee

Berichten: 2158
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Hazerswoude Rijndijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 08:02

Queelens schreef:
Leedebee schreef:
Tja, het zijn gewoon schoften die ontzettend goed weten hoe ze moeten handelen! Heel triest, want ze vergeten wel even hoe hard wij er voor moeten werken en wat een ellende het is om weer een passend zadel te vinden _-:(


Klopt ik heb door n stelletje van zulke &^kels bijna een half jaar uit de running gelegen vorig jaar..


Hier ook! "Gelukkig" rij ik geen wedstrijden of zo, maar het blijft ellendig ;)

tamaramt

Berichten: 7549
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: noord brabant

Re: [centraal] Zadeldiefstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 08:06

vorig jaar is er op onze stal ook ingebroken en het zadel waar ik 3 jaar voor gespaard had en helemaal op maat was gemaakt voor mijn paard was ook weg.
Daar ben ik toen echt letterlijk ziek van geworden. Enkele dagen later had ik wedstrijd. Gelukkig betaalde de verzekering het bedrag snel terug en had de zadelmaker hetzelfde zadel nog liggen toen.
Maar toch baalde ik als een stekker want een spiksplinternieuw zadel is nooit zo fijn als je eigen zadel wat net helemaal ingereden was en soepel.

Ania

Berichten: 6107
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:06

Op een stal bij Dronten hebben ze afgelopen week geprobeerd koetsen mee te nemen. Aangezien deze een slot hadden is dat niet gelukt. wel hebben ze er losse onderdelen zoals een boom vanaf gehaald.

ElCid

Berichten: 9244
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 17:23

_flo_ schreef:
Afgelopen nacht 14 zadels gestolen pensionstal in de gemeente Doetinchem.

Mijn kast vertoont braaksporen maar kon niet opengebroken worden !


Bij een particulier in Doetinchem zijn 2 kruiwagens gestolen en bij pensionstal de Lange Willem ( zelfde als in quote?) 12 tot 15 zadels en kruiwagens! Vorig jaar rond deze tijd zijn er bij een kennis van ons in Zelhem ook een stuk of 6 zadels gestolen.