Wij dus gelijk de VA gebeld.. Die constateerde een acute allergische reactie.. Ze had al antibiotica vanwege bronchitus, en daar kwam dit nog eens bovenop.. De dieren arts heeft haar 2 spuiten gegeven en dan zou ze rustiger worden. Ze zou in de loop van de morgen nog even terug komen..
We hebben ruim 2 uur gestaan met m'n pony voor ze eindelijk wat rustiger werd.. We hebben haar toen in een stukje weide gezet, omdat ze niet meer op stal mocht vanwege frisse lucht die ze nodig had.. Rond een uur of 9 leek ze wel weer wat allerter maar hoe meer de prikken uitwerkten, hoe slechter ze weer werd

Rond 11 uur was de VA er weer en die vond haar alleen rustiger dan vannacht, verder niet echt verbeterd.. Maar als het haar paard was zou ze het nog 1 keer proberen.. Dus hebben we haar weer volgespoten met vanalles en dit keer ook pijnstillers. Ze begon dus al snel iets te drinken en te eten.. Maar dat was kunstmatig had de VA al gezegd, het kwam door de pijnstillers..
Tussen 4 en 5 komt de VA weer, en ik ben echt bang dat ik haar kwijt raak!! Er komt zoveel vocht uit haar longen, het loopt gewoon d'r neus uit en er zit ook bloed bij.. Ik vind m'n meisje zo zielig.. Vannacht keek me ze ook echt zo aan van, help me dan!! Verschrikkelijk..

Ik wil niet dat ze pijn heeft, maar ik wil d'r ook echt niet kwijt

Sorry voor 't lange verhaal, maar ik moest het even kwijt.. Kan niet de hele tijd naar haar kijken, dan word ik gek, zo zielig hoe ze er bij loopt..