Eerste crosshindernisjes!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 11:17

Yeehaa! Ja wij hebben nogal wat 'hindernissen' met crossuitstraling, bijvoorbeeld je kan de buitenbak in- en uit springen (zijn bielzen gevuld met planten) en we hebben in-uitjes van 7 boomstammetjes. Met mijn nieuwe beessie die bij mijn weten geen crosservaring heeft (in ieder geval geen wedstrijden) heb ik nu voor het eerst wat geoefend dus bak uit met aanleuning, bak in vanaf smal pad (schuin dus) met aanleuning, beiden zonder aanleuning, in-uitjes, wit 'muurtje' en hij deed eht super en vond het ongelooflijk leuk: oortjes erop enzo! Is toch altijd afwachten hoe ze er op reageren dus ikke erg happy! Haha! Lovers

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 11:30

Hey wat gaaf!
Mijn pa heeft pas wat balkjes meegenomen, dus ik ga ook eens proberen of omar wat van zijn vader mee heeft gekregen (voltaire).

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 18:30

Gaaf! Bij ons op de manege hebben we ook een crossterreintje. Geen hoge hindernissen, maar het is heel leuk! Walletje (1 van 60 cm hoog en 1 van een meter hoog! Party!! Die heb ik allebij gedaan met brando! Lovers ), piano, boomstammetjes, greppeltje (vond Brando nooi zo leuk!! Lovers Haha! ) waterbak. Echt heel leuk!! Party!!

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 18:33

gaaf man!
wij hebben helaas geen cross-materiaal... denk trouwens ook niet dat queen daar zo blij mee is Haha!

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 11:21

Tja, met een beetje creativiteit kom je een eind hoor! De boomstammetjes komen uit het bos waar ze aan het zagen waren, de eigenaar van de stal zag dat en vroeg of hij een stel mocht hebben. Deze liggen dan weer in afgezaagde staanders dus dat is ca. 50 cm. Verder gebruiken we ook katrollen, tonnen, palets, zeiltjes, speciekuipen etc. Haha!

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 14:14

Ja dat doen wij ook en straks lekker over kerstbomen heen Haha! Haha!