f

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 11:16

Let op: die Maori geldt voor BEDRIJVEN zoals er staat in die mail van Bureau heffingen...
Dat wil dus zeggen, niet voor de particulier met zijn pony achter in de schuur......

Ik heb zelf dus twee merries, en een realtief klein beetje land (2.500 m2.). Ik kom dus echt wel in de problemen als ik slechts paarden mag houden in overeenstemming met mijn landje. Dat wordt dan 1/4 paard...... Verward
En dan ben ik niet alleen, hoeveel paarden worden er niet gehouden op een zandplaatje van 500m2?

Mensen zouden weer eens echte mest in hun tuin moeten gaan verwerken in plaats van die chemische kunstmest. Want kennelijk ligt het gebruik van kunstmest niet aan banden. En invergelijking tot eerlijke paarden/varkens/koeienmest is dat pas echt troep!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 11:16

nee hoor Dees juist niet! Je hebt niet meerdere hectare land dus je valt niet onder de regeling!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 11:25

Dus even kijken....dan mag je als particulier best 3 volwassen shires in je achtertuin van 250m2. hebben, dat is dan wel acceptabel inzake de minas/maori volgens bureau heffingen?

Laat maar, ik weet het antwoord wel....Bureau heffingen kan er alleen in dat geval niets aan doen. Want verantwoord is zoiets zeker niet.... *LOL*
Welnu, ik ben wel blij dat ik met mijn kwart hectare (voorlopig?) buiten schot blijf.
Alleen, ik vind het nu al moeilijk om mijn mest een beetje fatsoenlijk kwijt te kunnen, ik kan me voorstellen dat het alleen maar lastiger gaat worden......