Nou de smid heeft even gekeken vanochtend en volgens hem heeft Pablo zeer zeker geen hoefzweer. Daarvoor belast hij zijn voet te veel en reageert hij niet gevoelig genoeg. Hij heeft er wel wat maar wat wist de smid ook niet. Die zei al:" je zou er een foto van kunnen maken" AArgh. Pablo staat niet constant met die voet op de rust maar wel heel veel.
En bij Pablo's linkervoorbeen is de pees heel dik. De DA zei gister al dat ik zijn been even moest afspuiten omdat je met de verdovingsspuiten vlak bijde pezen zit. Dat heb ik dus gedaan maar hij had toch een heel dik been vanochtend
Net belde de DA terug, hij had met de smid overlegd en hij denkt dat er een kneuzing in zijn hoefje zit, er zit iig iets anders zou het niet zo gevoelig zijn. De medicijnen die hij krijgt zijn ook pijnstillend dus vandaar dat hij minder heftig reageerde bij de smid dan gisteren. Ik moet nu zijn achterhoefje inpakken met natverband en jodium en zijn voorbeen moet ik ook inzwachtelen met nat verband. Dit verlicht en dan moet morgen de zweling minder zijn. Vrijdag moet ik de DA dan weer bellen hoe het gaat. Ik moet dus straks eerst weer langs de kliniek om materiaal op te halen. En dan weer naar de manege. En dan ga ik vanavond nog een keer om alles te controleren.
Het houdt je wel van de straat zo'n paard (en van je studie enzo)