Nescio verhuisd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 20:23

Gisteren is mijn paard verhuisd naar de nieuwe pensionstal. (ik moet dus ook mijn profiel aanpassen want ik woon bij deze niet meer in OV Lachen )

Ik heb hem gisteren aan het einde van de middag gebracht. Hij heeft een mooie box langs de binnenbak (dus mooi wat te kijken voor m). De hoeveelheid stro is iig heel erg naar mijn zin Party!! en ook naar die van de Poker, gisteravond had hij een heel nest gebouwd Haha!

Hij ging eigenlijk heel relaxed een beetje staan eten, en vind het allemaal wel prima. Vanmorgen heb ik hem er voor het eerst gereden. Er ligt een nieuwe bodem in die nog niet optimaal is (te zwaar), maar daar word door de eigenaren wel heel hard aan gewerkt. Tot die tijd maar wat vaker lessen dan Haha!

Ik mag op deze stal zelf voeren, in die zin dat ik het voor hen klaarzet, en dat vind ik echt super!! Ik ben een enorme zeikerd met dat soort dingen, en nou heb ik het allemaal zelf in de hand.

Vanmiddag heb ik hem aan de hand gestapt, bij gebrek aan een stapmolen. Kreeg wel wat vreemde blikken van mijn nieuwe stalgenoten. Tja, dat is wat wij thuis de Bonfire-behandeling noemen Haha! Beetje arbeidsintensief, maar ook wel weer leuk, wat quality-time met je paard. Ach, andere mensen hebben een sociaal leven... Knipoog

Tot nu toe heb wij het er goed naar onze zin iig.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 21:15

En waar woon je nu Zep?
Lekker dat Nescio meteen op zijn gemak was.
Wel jammer dat je geen stapmolen meer ter beschikking hebt, dus dat worden vast heel wat rondjes wandelen ....

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 21:39

Wat fijn dat hij zich meteen thuis voelde, zegt toch wel wat over de sfeer op de stal. En helemaal luxe dat je zelf mag bepalen wat je voert. Bij ons wordt er gevoerd, maar gelukkig precies zoals ik wil (oke soms iets teveel *LOL* )
En dat wandelen van jou wennen ze wel aan hoor.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 23:29

Lekker dat hij nu verhuist kan je weer rustig je training opbouwen *LOL*.

haha wandelen is toch gezellig?? vooral als de omgeving mooi is en het weer goed is Lovers .

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 23:44

Hee wat fijn dat je het naar je zin hebt in Gelderland?
en dat wandelen doe ik ook alleen ziet niemand het hier Verward

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 00:35

Wandelen doe ik ook hoor, over de oprit hier (die is bij ons best lang)als het weer echt in het weiland niet toestaat. De buren kijken altijd wel zo van 'heb je hen ook weer met die beesten', maar goed, maakt niet uit!

Nou, wonen jij en nescio allebei een beetje op kamers, op niet?;)
Veel succes en plezier gewenst!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 00:45

Leuk, krijgt Paard nu ook een housewarming? *LOL*

Maar ff serieus: fijn dat Nescio nu ook over is! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 16:00

Citaat:

Nou, wonen jij en nescio allebei een beetje op kamers, op niet?;)

Haha! Lotje 1x, Nescio 2x bellen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:05

Fijn dat hij het meteen naar zijn zin had! Klinkt goed hoor.
Wij hebben ook geen stapmolen maar hier wandelen heel veel mensen met hun paard dus kijken ze echt niet raar. Dus wie weet zet je wel een trend in gang!