Dus, ik Anita gepakt en daarna de blauwe deken van suzan (die haar ook iets te groot is en die ze nooit op heeft

Was dus een deken die een stuk te groot voor haar was, niet qua ruglengte, dat ging wel, maar hij hing tot op haar knieën

Heel voorzichtig die riemen vastgemaakt en weer een paar koekjes. Anita stond half te slapen

Toen nog even ervoor gezorgd dat ze zeker niet op de deken kon gaan staan en dat vond ze allemaal best.
Daarna ff snel de stal ingerend om de bandages te pakken. Zijn 8 bandages en ze zijn allemaal blauw, in bijna de zelfde kleur als de deken.
Ik was in een hele melige bui, vooral omdat anita er heel grappig uitzag in haar jurk

En toen begon ik haar benen te bandageren, goede oefening voor mij en haar (gewoon, zodat ze er later aan gewend is, als ze groot is

Waren nog 4 bandages over, dus ik kijken wat je allemaal kon bandageren. Nou, de staart dus

En anita stond gewoon half te slapen, ze vond alles goed, zolang ze maar steeds een knuffel of koekje kreeg

Mijn schatje, ik was echt trots op haar, dat ze alles zo rustig toeliet, terwijl ze pas 2,5 jaartjes is

Ik had mijn fototoestel niet bij me, dus er zijn geen foto's van dit lieve blauwe monster

Toen alles eraf gehaald
En daarna nog ff lekker geknuffeld en omdat ze zo lief was, dacht ik, zou ik erop kunnen zitten. Dus ik heeeeeel erg voorzichtig erop gaan zitten en ze vond het nog goed ook

Dus... als je ineens iets blauws voorbij ziet scheuren, was dat het monster van Venlo