Verslag DA: morgen foto's maken van Pablo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 14:17

Tuurlijk kon dat er ook nog wel bij Huilen Hansje is er aan het eind van de week niet meer en dan heeft Pablo dit ook nog. Mag het ietsje minder alsjeblieft?

Pablo heeft geen eenvoudige verstapping. Helaas.
Zijn kreupel beeld wees daar niet op.
De DA heeft daarom zijn linkervoorbeentje onderaan stukje bij beetje verdooft en toen de kogel half verdoofd was liep hij beter, nog niet rad maar je zag wel verbetering.
Op de volte liep hij echt kreupel kreupel. Arm beestje.
Morgenochtend gaan we foto''s maken van zijn kogel om te zien hoe dat er uit ziet. Dat kan bijvoorbeeld artrose of ocd zijn.
Zijn moeder had kogelartrose dus daar ben ik wel bang voor.
Maar het is iig geen hoefkatrol, dat was heel duidelijk.

Ik voel me nu echt niet blij. Maar ja ik zie morgen wel weer, moet me maar niet al te druk maken. Maar het valt wel erg rauw om mijn dak vooral ook vanwege Hansje.

En Pablo was zo braaf bij de DA, het is echt niet fijn om die prikjes steeds te krijgen en hij bleef zich keurig gedragen.

Pff, ik ben na het onderzoek maar even naar huis gegaan. Ik ga straks nog wel terug naar de manege om te verzorgen enzo. En ik denk niet dat ik nog aan studeren toe kom.

_________________
<font color="fuchsia" size="2">Sssst, stil! Ik ben aan het studeren...</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-12-03 13:18 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 14:25

He wat rot zeg! Ik hoop dat het allemaal meevalt. Hoe weet de DA eigenlijk zeker dat het geen hoefkatrol is?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 14:33

dat is niet fijn zeg...
veel succes morgen net de foto's maken...
ik hoop dat het niet al te ernstig is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 14:35

Citaat:
Hoe weet de DA eigenlijk zeker dat het geen hoefkatrol is?


Hij werd niet minder kreupel toen het stuk waar hoefkatrol inzat helemaal verdoofd was. Zo zat het geloof ik.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 14:36

oliebol, dan heb ik liever dat het OC of OCD is dan artrose. Aan het eerste is waarschijnlijk nog wel iets te doen. Wat een gedoe allemaal. STerkte!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 14:38

He jekkie Katrien... Huilen wel goed dat je snel een afspraak hebt kunnen maken...
Pff zeg. Ik ben bang wat er bij ons allemaal boven het hoofd hangt als ik dit zo lees....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 14:41

Citaat:
Op 2001-12-03 13:38, schreef Sibold:
wel goed dat je snel een afspraak hebt kunnen maken...


Dat regelde de DA gelukkig meteen. Die belde meteen de kliniek om het in te plannen.


Hoezo zou ocd beter zijn dan artrose eigenljk? Aan Artrose is vaak tegenwoodrig ook nog wel wat te doen?

Ik hoop maar dat het allemaal meevalt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 15:09

Gatsie katrien, het zit je allemaal niet mee he.
Sterkte. En hopen dat het toch nog iets onschuldigs is.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 15:11

OC of OCD is vaak operatief te verhelpen. Mijn paard is ook van de zomer aan beide knieen geholpen, daar had hij OC. Hij loopt nu veel beter dan eerst.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 15:38

ze vermoeden dus wel dat het ondrin zit Katrien?
niet in de schouder?

nou ja, ik zal voor jou en Pablo duimen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 16:00

Nee duidelijk onderin. Met het verdoven daar ging hij beter lopen namelijk. En de DA zei ook dat het niet in de schouder zat maar onder in het been. En de hoef was ook niet want toen dat verdoofd was verbeterde zijn lopen niet.

Ik hoop echt dat het meevalt en daar ga ik nu maar even van uit.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 17:54

f
Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 08:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:08

Jeetje, wat vervelend... Heel veel sterkte! Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 08:11

Bah, ik ben keizenuwachtig voor de foto's. Ik probeer me voor te houden dat wel allemaal mee zal vallen. Maar soms schiet het ook door mijn hoofd: "Pablo heeft zo'n hekel aan longeren zu da ook daar door komen en dat hij in de linkergalop een hekel heeft aan voltes? En dat hij sowieso het liefst recht loopt zonder buiging? En dat hij soms zo sloom stapt als je hem aan de hand meeneemt? En dat hij soms zo stijf lijkt met het begin van het rijden?"

Ik hoop echt dat dat allemaal inbeelding is en dat er op de foto's helemaal niets te zien is.

Gelukkig hoef ik niet alleen naar de DA te lopen maar gaat Yvonne (Beau op Bokt) mee.
Om half tien moeten we bij de kliniek zijn. Duimen jullie voor Pablo?

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 09:25

Heel, heel veel succes straks met het maken van de foto's en hopen dat Pablo niets ernstigs blijkt te hebben. Ik kan vanavond pas weer kijken hoe het gegaan is maar ik wens je echt heel veel sterkte toe vandaag!