Tip! Rigistreer je paard of hond etc bij petlook.nl Jullie m

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 20:31

Je kunt nu je huisdier registreren bij petlook.nl je hond je kat maar ook je paard zo heb je meer kans dat mocht je paard gestolen worden je hem eerder terug vind het is gratis dus ik zou het zeker doen!
kan nooit kwaad!
groetjes jeannette
Ik heb het in elk geval gedaan al hoop ik het nooit nodig te hebben!
mij lijkt het wel een goede actie!
wat jullie?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: GribaldiFAN op 2001-12-02 21:03 ]</font>

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 22:20

Mijn hond, pony en paard staan ook bij Petlook geregistreerd, maar toch vraag ik me af, ik woon in Zeeland, nu wordt bv mijn pony gejat en naar ehm Friesland verhuisd.
Ergens op een afgelegen boerderij. Hoe komen ze er dan uiteindelijk achter dat het mijn pony is? Ik bedoel mijn pony is een zwarte shet (en daar zijn er duizenden van) dus ze gaan toch niet alle zwarte shets in NL met zo'n apparaatje af om de chip te checken?

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 00:59

Dat is ook wel weer waar maar de kans dat zo'n beest gevonden wordt is gewoon klein maar met bv. deze site probeer je de kans toch te vergroten stel dat je paard ooit gestolen wordt!!
Je wordt er nooit slechter van!
groetjes jeannette

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 19:10

het wordt er neit idd niet slechter van, maar je kan je dier ook laten chippen het kost wel geld maar toch... ik zou persoonlijk toch eerder voor het chippen gaan. Tja met inet heb je oneindig veel mogelijkheden, maar ach waarom zou je niet doen?? als het geen kwaad kan en niets kost!!! Haha!

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 19:30

Ik heb al mijn dieren geregistreerd bij de NDG (Nederlandse Databank Gezelschapsdieren), dat lijkt mij prima. Kost bovendien maar f5,50 per dier of per verhuizing (mutatiekaart).

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 14:12

Citaat:
Op 2001-12-05 18:10, schreef Esmee:
het wordt er neit idd niet slechter van, maar je kan je dier ook laten chippen het kost wel geld maar toch... ik zou persoonlijk toch eerder voor het chippen gaan. Tja met inet heb je oneindig veel mogelijkheden, maar ach waarom zou je niet doen?? als het geen kwaad kan en niets kost!!! Haha!

daar gaat het nu juist om je kunt je paard met je chipnummer registreren!!
dus je paard moet gechipt wordendit is een soort chipdatabase!
groetjes jeannette