onder paard door gevallen ;)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annem84

onder paard door gevallen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 22:42

Ik dacht ik heb haast ik ga jasje vandaag maar even snel longeren. Dus ik vanaf mijn stage meteen door gereden naar stal, jasje geborsteld en pessoa ding omgedaan.
Het longeren ging heel goed zeker als je kijkt dat in de bak langs ons iemand anders ook haar paard aan het longeren was en die nogal regelmatig de hele bak door vloog. Jasje keek niet op of om. (ben zo trots)

Toen ik klaar was met longeren dacht ik ik stap hem wel even zo zonder zadel uit. dus ik de longeerspulletjes afgedaan en ik pak een van de stoellen die langs de bak staan. Zet de stoel naast jasje neer ga erop staan doe 1 been de lucht in om over zijn rug te doen breekt er een stoelpoot af!
Ik viel omlaag en ik lag echt onder mijn paard. En jas kijkt echt zo om van wat ben jij toch aan het doen Lachen dus ik snel onder mijn paard uitgekrabbeld volgende stoel gepakt die kraakte ook gevaarlijk dus toen heb ik maar wat cavaletti's op elkaar gelegd en uiteindelijk ben ik er zo opgeklommen.

Maar ik ben toch echt superblij dat jas zo braaf is met opstijgen. Want stel dat ze weggesprongen was. Dus 1 tip stijg niet op vanaf zo'n witte tuinstoel. Die zijn niet zo stevig, of ik ben gewoon te zwaar Knipoog

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:52

Inderdaad maar beter dat je zo n braaf paard hebt met opstijgen! Die witte tuinstoelen zijn inderdaad niks, me vriendin is er ook wel is door 1 heen gezakt... hehe Tong uitsteken

Tyler

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 23:17

ja... dan heb je zeker geluk dat je paard zo koel is om gwoon te blijven staan.. als die weggesprongen was en je kreeg een hoef tegen je hoofd had het wel anders kunnen lopen

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 07:13

Ik zie het al voor me hoor hoe jij daar ligt en je paardje dan echt zo kijkt van Jeetje, wat doe JIJ daar nou???

Heel grappig en wees idd maar blij dat ze zich niet verroerde.

EstherSi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 08:00

haha! je paard is ook een lolbroek zeg Haha!
ik geloof ook dat het aan de witte tuinstoelen ligt, niet voor zulke doeleinden geschikt Tong uitsteken

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 09:22

Inderdaad ze keek echt zo om van wat ben je toch allemaal aan het doen.
Mijn kuit doet wel zeer, toch een beetje verrekt denk ik. Maar ach het had erger gekund.

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:27

Dat zal er wel komisch uitgezien hebben. *LOL*

EstherSi schreef:
ik geloof ook dat het aan de witte tuinstoelen ligt, niet voor zulke doeleinden geschikt Tong uitsteken

Groene wel dan? Schijnheilig

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 09:30

groen ziet er wel steviger uit hoor Knipoog

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:40

Whahaha ik zie het helemaal voor me *LOL*

Heeft iemand je zien stunten?

Wat een super lief paardje toch dat ie bleef stilstaan

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 10:30

nee gelukkig niet. Er was wel iemand in de bak naast mij, maar die keek gelukkig net de andere kant op.

tjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:56

uhhhh van die oude gemeentevuilnisbakken ...die stalen dingen ...vallen ook om .....heb ik op precies dezelfde mannier meegemaakt. Ik had daarna alleen maar buikpijn van het lachen .

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 11:04

hm das ook geen aanbeveling dan Lachen Ja ik moest ook behoorlijk lachen ja

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:42

Haha, ja die kunststof tuinstoelen zijn niet echt betrouwbaar. Maar ik denk niet dat je te zwaar bent hoor. Ik ben namelijk ook al 2 keer door zo'n stoel gezakt als lichtste in de familie. Het zijn gewoon rotstoelen.
Misschien volgende keer toch maar een voetje vragen aan een stalgenoot.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:54

whahaha tja sommige stoelen Knipoog

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 11:28

tjeetje schreef:
uhhhh van die oude gemeentevuilnisbakken ...die stalen dingen ...vallen ook om .....heb ik op precies dezelfde mannier meegemaakt. Ik had daarna alleen maar buikpijn van het lachen .

ja die dingen herinner ik me ook nog en de deuk in mijn scheenbeen herrinnert met daar nog dagelijks aan....

Bij jou had het over het paard vallen toch een hele andere oorzaak tjeetje Schijnheilig Clown