ik heb het toch gedaan!!! op kayleigh gereden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 14:52

Sinds 2 jaar geleden toen ik heel hard van een pony af ben gevallen ben ik soms best wel bang voor bepaalde paarden, ik durf eigenlijk wel op ieder paard van de manege behalve Banjer (die pony die mij er zo hard afgegooit heeft) en Kayleigh (een klein paard die ook heel gemeen kan bokken).
Sindsdien heb ik niet meer op die 2 paarden gereden omdat ik heel erg bang van ze was, behalve Banjer daar heb ik van de zomer een paar keer op gereden want dan is hij wel heel braaf. Gisteren had ik les en de verzorgster van Kayleigh was er niet, maar ze moest wel in de gevorderden les meelopen omdat ze anders niet zou lopen die dag. Niemand uit mijn les rijdt graag op haar, en we hadden ook nog eens paarden te weinig.. dus ze MOEST gewoon meelopen in onze les. Toen ben ik er toch maar weer op gegaan Scheve mond\ We gingen ook nog eens in de buitenbak terwijl ze een hele tijd alleen maar binnen had gereden. In het begin zat ze wel zo heel hoog met haar hoofd te lopen en te snuiven, maar ze bleef tenminste stappen!! Maar het ging eigenlijk heel erg goed verder!! ze sprong wel een paar keer weg en daar schrok ik dan een beetje van maar verder deed ze niks, alleen in galop begon ze 1 keer te bokken. Daarna heb ik nog gesprongen ook en ze deed het hardstikke goed!
Nou, ik ben wel blij dat ik het gedaan heb.. want het was helemaal niet zo eng als ik had gedacht!! ik ben een stuk minder bang geworden