ik ga nu om de 2 jaar erheen.
eerst moest ik 1,5 uur ongeveer in de trein zitten, en het was ongeveer 11 uur toen we daar aan kwamen, er waren maar heel weinig mensen, maar dat veranderde wel, we hadden rustig bij de kraampjes gekeken.
er waren ook leuke shows en leuke wedstrijden.

de rest van 8 tot 11 ongeveer, de meeste 9 jaar.
het zag heel schattig uit, allemaal met zo'n spoortjes aan.
de pony's die allemaal meededen waren net mini arabjes en waren ook heel druk. maar 1 was zo'n oude, dik in de vacht en best langzaam dat zag wel leuk uit tussen die andere sjieke, geschoren pony'tjes.
1 meisje was van haar pony tegen de hindernis aan gevallen, want de pony weigerde vlak voor de hindernis, maar dat meisje steeg er na een tijdje weer op en ging de laatste hindernis springen.

de winnaar was emile hendrix met het dchtertje janou.

toen was het afgelopen, maar s'avonds kwamen er nog springwedstrijden, daar hebben we wel een beetje van gezien.
daarna ben ik weer bij de kraampjes gaan kijken, ik wou ook nietmet lege handen thuiskomen

toen zag ik een zweetdeken, een mooie donkerblauwe, en ik krijg hem dan met kerst. er waren alleen maat 185 en 195, aan de grote kant dus voor een haflinger, maar maat 185 was een beetje paarsig en heb ik maar de andere gepakt, wel aan de grote, kant, maar dat maakt mij niet uit bij een zweetdeken. maat 195cm is namelijk voor paarden van 161 tot 168, hihi.
ik heb ook nog een portemonnaie gekocht en een trekkammetje want die was ik kwijt, eerst wou i ok een longeerlijn, maar die heb ik toch niet gekocht.
er hing ook een hele mooie paardrijjas voor 150,-, maar ik had maar 100- bij me

ik heb ook bij zowat alle kraampjes foldertjes en boekje meegenomen en nu heb ik dus een hele stapel

toen waren we 2 minuten te laat voor de trein op de terugweg

we moesten heel vaak over stappen, en we moesten naar blerick, maar die trein stopten alleen bij venlo! dus lekker blijven zitten, kwamen we in venray uit! weer terug naar venlo en toen kwam m'n vader ons halen, want de auto stond in blerick(we hebben 2 auto's)
nou ik heb een hele leuke dag gehad, maar toen ik thuiskwam was ik wel heel moe

sorry dat het ee beetje aan de lange kant is, maar ik moest het gewoon ff kwijt.
groetjes laura