Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ingeo schreef:waar ligt de link tussen dat hoofdschudden en die kroonrand dan volgens de da? of had ze ook nog andere problemen?

gouda schreef:Wel vervelend dat ze niet echt een duidelijke oorzaak kunnen geven. Ik hoop dat ze snel weer opknapt. Blijft ze wel onder controle en gaan ze nog verder zoeken of is het gewoon afwachten nu?
. Mijn paard had een allergie, deed hoofdschudden en dan leek het ook net of hij stroomstootjes kreeg met zijn voorbenen, dit was erg vervelend met rijden. Dit deed hij het ergste van april tot september, of bij warm weer. Ik ben hem toen NAF D-tox gaan geven van de paardendrogist en dat hielp echt, het laatst jaar deed hij bijna niet meer schudden, is mss het proberen waard, het is homeopatisch, dus kan geen kwaad, sterkte ermee 
confetti schreef:Pff, ik heb eens even je verhaal gelezen en ik zie er wel het eea in waar mijn paard ook last van had. Mijn paard had een allergie, deed hoofdschudden en dan leek het ook net of hij stroomstootjes kreeg met zijn voorbenen, dit was erg vervelend met rijden. Dit deed hij het ergste van april tot september, of bij warm weer. Ik ben hem toen NAF D-tox gaan geven van de paardendrogist en dat hielp echt, het laatst jaar deed hij bijna niet meer schudden, is mss het proberen waard, het is homeopatisch, dus kan geen kwaad, sterkte ermee

dan is het dubbel zo leuk!