Ruzie gehad

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 09:45

Ik was gisteren Barbiano aan het rijden liep best aardig etc. Toen ik aan wilde galloperen op de rechterhand sloeg hij naar mijn been. Dit pikte ik niet en gaf hem een schop. Toen waren dus de poppen aan het dansen. Een partij kwaad dat hij was Boos! . De rem was ergens in die hoek kapot gegaan. Toen ik hem stil had even tot 10 geteld en toen een kwartier bezig geweest om hem weer ontspannen te laten lopen. Na een kwartier weer beide kanten op gegallopeerd op een rustig tempo. Toen hij heel braaf was heb ik hem nog even laten gaan op de lange zijdes. Vroeger zou ik er vanaf gestapt zijn maar nu heb ik de langste adem. Nu zijn we dus weer vriendjes maar sinds ik vorige week op vakantie ben geweest is hij een beetje aan het uitproberen. En geef hem eens ongelijk!!

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:55

Gaaf dat je toch doorgezet hebt!
Ik kende er ook zoeentje, zolang hij niet die rechtergalop met de achterhand eronder hoefde te doen... maar ja ineens eiste ik dit van hem en toen voelde hij behoorlijk z'n 'vaste kant'...
Kwaad dat hij was! Net als bij jouw paard hihi.
Hardstikke goed van je hoor, hij zal het snel genoeg snappen dat hij geen vakantie meer heeft Haha! .
Sterkte met zijn uitproberen!

nicky v.d.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 11:50

niet altijd evenlijk zo`n ruzietje maar zo zit het leven in elkaar
Cool Cool Cool