Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en dan gaat meneer er gewoon tussendoor. Ik heb hem vaak aan de ketting staan maar hij wordt daarvan ongelooflijk stijf dus moet ik hem wel een deel van de dag op de wei zetten. Gelukkig struint hij altijd wel in de buurt en is er geen verkeer rond onze boerderij maar het is allebeshalve leuk. Ik zou ook wel de gouden tip willen want mijn vierjarig dochtertje is helemaal gek van hem (het is haar pony) dus wegdoen is bij ons geen optie (en ik vind hem toch ook wel heel schattig
), 

. Dat ijzerdraad is misschien wel een idee maar het lijkt mij voor de andere paarden niet zo veilig of valt dat wel mee? Ik zag ooit in een boekje een pony met een hele antenne op zijn hoofd, dat was de remedie volgens de auteur, mij leek het niet bepaald praktisch
\ . Een draad onder de onderste en tussen de middelste heb ik ook wel eens aan gedacht maar met een draad nog lager heb je weer zoveel problemen met onkruidgroei met als gevolg minder stroom etc. etc. Misschien moet ik het gewoon eens proberen want zo'n ontsnappend monster is ook niet alles alhoewel de koeien van de buurman gelukkig niet zo overstuur raken als de hengst van Suzanne.