Vorige week mocht ik het paard van een stalgenoot uitstappen (Z2 paard, vrouw heeft ook nog een lichte tour paard) en toen gaf ze me wat les, en heeft naderhand gevraagd of ik dat paard af en toe zou willen rijden voor haar. Van de week had ze het ook al over haar Lichte tour paard, als dat goed ging, want daar kon niet iedereen op, en vandaag vroeg e of ik misschien af en toe bij haar thuis kon helpen met haar andere paarden, die nog jonger zijn. (ik denk longeren enzo) dit in ruil voor les van haar (het rijden vind ik al heel leuk)
Maar goed, het probleem is dat ik zelf mijn pony moet doen, en ik invalwerk doe, en dus heel onregelmatig werk. Zij vond het geen probleem, maar ik vraag me af of ik het kan maken naar mijn omgeving om het soms bijna te druk te hebben voor mijn eigen pony (ik heb een bijrijdster voor 2 dagen omdat ik het leuk vind en voor als het te druk is sommige weken) en op andere dagen heen en weer te vliegen om andermans paarden beweging te geven...
Toch is het wel een hele mooie kans. Erg leerzaam en ik heb er wel altijd van gedroomd!!!
Deze vrouw rijdt dus Lichte Tour! (ik heb nog nooit wedstrijden gereden)
Wat vinden jullie?