gaan julie vaak buitenrijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke

Berichten: 37587
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 00:10

Missy, bij de NVVR gaan we ook maar zelden alleen, met een groep is veel gezelliger. Bovendien houden wij rekening met elkaar, zeggen niet op het laatste moment af en komen door het hele land. Bovendien hebben wij geen voorkeur voor ras leeftijd of niveau, sterker nog wij zijn erop uit om met de meest bizarre optomingen te rijden, waarbij het vooral van belang is dat het practisch is, of het mooi is doet niet ter zake, met mooi kun je niks.

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 00:21

De laatste weken die ik nog had met Donnes ging ik elke dag naar buiten. Zowiezo naar buiten. Soms dressuren op het veld, maar meestal in het bos, en af en toe naar het strand. Heerlijk.

Nu leen ik af en toe een paard van een vriendin. Zoals vandaag: Nog bedankt Danielle!!!!
Ik heb vandaag een heerlijk buitenritje gemaakt op Roderick Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 12:21

Ik ga niet zo vaak buitenrijden als ik zou willen. als ik 's avonds eindelijk kan rijden is het donker. En in het weekend is het weer nu niet bepaald gezellig. maar als het dan eens wel mooi weer is, dan ga ik fijn eens buiten rijden. Je kunt toch niet altijd alleen maar trainen, dat wordt ook saai.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 12:33

Ik rijd mijn paarden allemaal 1 keer per week buiten in het bos. Gelukkig ligt het bos achter de deur en kan je er uren rijden! Veel lange paden, heel veel bergen en dalen en veel verdwaalde boomstammen om over heen te springen Haha!
Heerlijk, verstand op nul. En het laatste stukje naar huis (= mega lang pad), lekker in de beugels staan en gaan met die banaan! Party!!

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 13:38

ongeveer 1 keer in de week/ 2 weken zeker!
soms gewoon een blokje om en alleen maar stappen soms een rit van 3 uur door de bossen en over de hei.
Soms met een fikse rengalop soms met een rustig galopje.ligt eraan waar paard/ruiter zin in hebben en wie er met me mee gaan

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 14:35

ik heb ook de luxe van een stal bijna IN het bos. We hebben geen binnenbak dus ik moet zowiezo altijd al buiten rijden. Maar k ga vaker het bos in dan in de bak. In het bos is mijn paard veel frisser en luistert ie ook beter. Vaak train ik in het bos en soms ga ik lekker crossen met een stalgenote die militairie heeft gereden. Ook gaan we wel eens door het dorp omdat het bos s-avonds geen verlichting heeft Haha!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:14

ik ga met mijn fjord buiten rijden als ik naar de ponyclub moet. Met de arabiertjes na het rijden in de bak gewoon in het dorp of als de bak slecht is dan gaan we heel lang buiten

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:36

Citaat:
Op 2001-11-25 23:10, schreef ikke:
Missy, bij de NVVR gaan we ook maar zelden alleen, met een groep is veel gezelliger. Bovendien houden wij rekening met elkaar, zeggen niet op het laatste moment af en komen door het hele land. Bovendien hebben wij geen voorkeur voor ras leeftijd of niveau, sterker nog wij zijn erop uit om met de meest bizarre optomingen te rijden, waarbij het vooral van belang is dat het practisch is, of het mooi is doet niet ter zake, met mooi kun je niks.


nee maar ik bedoel,ik mag niet met nelson alleen ookal zijn er ook anderen bij.Er is me verteld dat ik dat ooit wel mag maar met 1 keer buiten rijden zou ik natuurlijk nog niet genoeg ervaring hebben Boos!
Maar thanx voor je adviesje,als het ooit zover komt dat ik wel alleen mag,zal ik aan de NVVR denken *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 20:54

Ik rijd ALLEEN maar buiten. Als ik iedere dag in een binnenbak moest rijden.... Dan werden Isolda en ik gillend gek!
Ik rijd door het bos, de duinen en vooral over het strand. Een mega grote bak, waar je alle ruimte hebt, je nooit iemand in de weg rijdt en je in mul of hard zand kunt rijden. Nooit te nat en nooit bevroren Haha!
Uren stappen en genieten van al wat ik tegen kom. Konijnen, hazen alle soorten vogels af en toe een ree en als ik ECHT geluk heb zie ik nog een zeehond ook.
Of eens een flink end jakkeren over het strand zodat het zand achter me aan stuift.
Of lekker met een rugzakje helemaal naar het puntje van het eiland om daar te picknicken en dan een hele dag wegblijven....
Dromen Dromen Dromen Dromen

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 14:33

ik ga zelf minstens 2 x per week naar buiten. nu in de winter vaker want dan is de bak blub en dan gaan we altijd (met verlichting)door de wijk stappen. maar overdag ga ik meestal naar het bos we hebben een klein bos (de stelt) op 5 min. stappen en 2 wat grotere (nistelrodese bossen en het putje) op 15 min. stappen. en dan nog hele grote bossen (herperduin en de maashorst) op een half uur driekwartier. we zitten dus heel gunstig want we kunnen overal heen. Lachen