Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
\
), dus altijd genoeg ruimte om de benen te laten strekken. Als er wel stallen waren maar geen wei of een bak dan waren we er zeker niet gaan wonen.
. Misschien gaan we nog een stuk land om ons huis heen kopen(ong 20 meter, rond ons hele huis). Dan heb ik al een stuk meer gras(want m'n vader wil d'r eigenlijk niets aan hoeven doen).
)maar wel dichtbij!) Er is dan wel geen weiland, en dat vinden veel mensen zielig, maar wel een bak. Als je een stukje weiland hebt is dat met drie paarden ook zo kaal, je moet al een groot stuk land hebben wil je de hele zomer gras hebben.
), ze hebben er hectaren land midden in het bos, bakken, stallen en uitrijmogelijkheden tot en met. Waarom dan persé aan huis? Als je op die plaats ook een zwembad dat 10x zo groot is kan bouwen.... De materiële wensen van tegenwoordig vind ik echt buitensporig. Goed, ze mogen het van mij willen, en ze mogen het van mij ook doen, maar ik vind het wel een beetje zielig. 
Ik word daar wel een klein beetje gek van af en toe, want het gebeurt toch nooit zoals je het zelf graag zou zien, hoe goed de stal ook is. En ik ben een behoorlijke pietlut met mijn paarden.

)