Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Dorine
The one and only
Geplaatst: 24-11-01 23:49
Gefeliciteerd met de geslaagde les! Hardstikke leuk om zo te lezen hihi, ik kan het me goed voorstellen. Zo'n zwart ding, je weet maar nooit waar het voor is, wat het met je doet haha. Maar echt super dat je paard zo gauw er aan went. Is heel makkelijk want in Nederland kom je die dingen vaak tegen grijnz... Succes met de andere 'lessen'!
favo
Geplaatst: 25-11-01 10:11
Ik dacht dat mijn paard het ook niet meer zo eng vond, kwam ik pas in het bos iemand tegen met een megagrote paraplu met felle kleuren. Dat was weer even schrikken. Leuk dat het zo goed ging met rising.
Fitzroy
Geplaatst: 25-11-01 12:14
Ik vind dat echt super van je Janna, dat je er aan denkt om zulke dingen te leren aan je paard.
Er zijn zat mensen die op concours gaan en die niet eens weten hoe hun paard reageert op opgestoken paraplu's.
Gelukkig kun je van Fitz zeggen wat je wil maar hij is wel 'parapluproof'
Amulet
Geplaatst: 25-11-01 12:22
Wat leuk dat het zo goed ging... Amulet moet er ook nog aan geloven, helaas Buiten is hij nergens bng voor maar paraplu's zo hé die konden hem weleens vermoorden. Dus dta wordt volgende week ook een parapluutje mee nemen naar de bak }>
UrbanL
Geplaatst: 25-11-01 17:16
Mhh daar ken ik ook nog een verhaal mee hihi.
Marco hield zowel leys als jari vast. Dit was de eerste keer dat marco mee ging OP wedstrijd en toen kwam er zo'n eng ding aanlopen bah. Leys sprong opzij en jari de andere kant op. Marco schreeuwd heeeeeeelp Leys wordtgek hihi. Ik blij dat hij jari losliet ipv leys .
Na deze ervainr heb ik ook wat training ermee gedaan maar ja je weet maar nooit bij sommige paarden .