wat denk je??arm uit de kom...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 23:30

hey bokkers.......... ging ik gister heel vrolijk mijn paardje longeren,want we hebben een radio in de bak!! ik vrolijk dus... nou hij was zo lekker aan het lopen ..dus ik was effies aan het teuten met een stalgenootje.. stopt ie met lopen.... op zich wel logisch want hij denkt ook jij teuten ik niet lopen vanzelf.... nou ik hem weer aan het lopen gezet..had ie geen zin meer Clown ik denk hij speelt een spelletje dus ik kan dat ook he? Haha! nou niet dus... ik wilde dus met me longeerzweep hem effies aantikken dus ik haal uit.. voel ik dus zo me arm schuiven zeg maar Huilen auw!!!!!! dus nu heb ik vandaag niks kunnen doen..... moest alles aan een ander vragen,waar ik dus ook al niet van hou!! en toen dacht ik dus slim te wezen... om een paard van een ander effies buiten te zetten...springt dat kreng over de rand heen..... konden we er achter aan hobbelen... Frusty ik balen!!!!!!!! nou ja.. dan nog maar efffies afspuiten.... ja is toch een paard van een ander!!geen risico s he? dus ik had onnodig weer een extra lange dag vandaag!!! maar ja.. met me arm gaat het iets beter,gelukkig... hopen dat het snel over is!!! he doeiiiii groetjes sandra+(_)(_)obelix! Cool