uitslag monster star

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
oxborn

Berichten: 448
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: ergens in Noord-Holland

uitslag monster star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 22:27

Vandaag was Star voor de verandering weer eens aan de diarre.
De da had 2 weken terug zijn buik nog geluisterd en zei toen al dat het niet helemaal goed klonk. Ze hoorde erg veel gassen en vocht, dus de kans op diarree was aanwezig.
Als hij weer diarree had moest ik een monster nemen.
Vandaag was het dus weer zo ver, net nu ik dacht dat het over was, en was hij weer behoorlijk aan de diarre. dus een monster naar de praktijk gebracht.
Vanavond werd ik gebeld. Star had geen wormen (gelukkig) Dus het moest een verteringsprobleem zijn.
Ik kon het nog ff aankijken en kijken of hij niet teveel in gaat vallen of nu al beginnen met een voedingssuplement, vanwege de vitamine en mineralen die hij elke keer verliest.
Ik heb nu in overleg met de da besloten om het nog aan te kijken tot half november en als het dan niet beter gaat en hij valt erg in, moet hij dus toch aan dat supplement, omdat hij de winter ook nog door moet.

Ik hoop ergens datd at niet nodig is want dat schijnt dus erg duur te zijn.
Maar als hij het nodig heeft dan heeft hij het nodig en dan maakt het me niet uit wat het kost.
Nu maar hard duimen dat het niet erger wordt en hij niet teveel invalt.
_________________

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 23:06

Mwah, hoeft neit zoveel te kosten, kijk eens bij de paardendrogist? Die heeft ook vanalles. Het is wel sneu voor het beestje.