) waar eerder al een onderwerp over is geweest, ik bedoel de zelfde trainer die uit Eersel weg ging... Resultaat: een hele koude douche, en veel euro's en andere zaken lichter.
Wat ik verwacht als ik een paard in training zet is misschien wel te veel gevraagd hoor, ik verwacht nl dat hij professioneel getrained word, en dat ik verschil zie en merk op het moment dat ik hem weer terug heb!
De feiten?
8 maanden leugens (altijd net gereden, als ik er was, grote verhalen wat hij allemaal al kon, met bijbehorende leuke details, hoe hij weer wat had uitgevroten giegel giegel
Toch wel benieuwd naar wat hij bij had geleerd (kon dacht ik niet anders), opgezadeld en wat ik zag??? Nou een vrolijk huppelende hengst die na minder dan 10 minuten staat te hijgen en te zweten...en dus bevestigd kreeg van wat ik niet mocht denken van mezelf al die tijd!
8 maanden niets gedaan, 8 maanden proberen indruk te maken via mijn paard om een geldschieter te vinden voor SLAPEND rijk te worden! Het enige positieve is dat ik zo slim was mijn gevoel om te zetten in daad, dus mijn paard weg te halen.
Mogen zo'n oplichters gewoon door blijven gaan?
Als het aan mij ligt NIET! Ik ben helaas niet monddood te krijgen, vandaar dat ik wil proberen te bereiken dat niemand meemaakt wat ik mee heb gemaakt. Het is te lang om op te schrijven, maar voor diegene die het willen horen, die zal ik alle details geven!
Ik zou wel eens willen weten of er iemand is die mij een positief verhaal kan vertellen over die parasieten? Of een antwoord op waarom ik de eerste ben die deze horror story naar buiten breng? Ik ben benieuwd!