rijden op mini's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:27

minihoofdstelletje aan het zoeken?

ik heb er 1 te koop,een mini van 82 cm heeft hem omgehad..
20 euro zwart met wit onderlegd,gecombineerde neusriem met bit,bitringen,teugels

Ayasha
Blogger

Berichten: 57989
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:28

Scherps schreef:
jheee ik zat net in je profiel te kijken maar tjhee wat een kroket op pootjes. Haha!

daar dacht ik ook meteen aan Bloos Bloos Bloos

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:36

pharagirlke schreef:
daar dacht ik ook meteen aan Bloos Bloos Bloos

ik ook Bloos

Kurby

Berichten: 482
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:28

Ik vind het wel grappig hoe jullie over mijn pony praten. Hij is echt niet zielig maar gewoon klein. hij is zoals hij is en niet anders.

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:31

Kurby schreef:
Ik vind het wel grappig hoe jullie over mijn pony praten. Hij is echt niet zielig maar gewoon klein. hij is zoals hij is en niet anders.

ik vind m ook niet zo zielig, maar z'n buikje hangt bijna op de grond! Scheve mond

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:01

Marieke_456 schreef:
Precies! Waarom niet? Ik heb er ook aan gedacht om Timon een beetje te laten 'berijden', maar zodra er iemand op zijn ruggetje gaat zitten gaan meteen die oren in de nek en als ik hem er toch geen plezier mee doe..

Overgens over die mini hoofdstelletjes.. zie mijn profiel Tong uitsteken


Wat heb jij een stoere Shet zeg..! *LOL* En heb je hem dat allemaal zelf geleerd, dat buigen en liggen enzo..?
En dat hoofdstelletje is echt superschattig.. Tong uitsteken Zo'n heel groot bokkenbitje erin... Tong uitsteken

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:02

Kurby schreef:
Ik heb een shet van 42 cm en daar mogen echt alleen kleintjes onder de 2 opzitten.

Haha, ik dacht 42 cm. Dat geloof ik niet.. Tong uitsteken En toen keek in je profiel, en toen vond ik hem echt zo lief... Tong uitsteken Tis net zo'n wandelend wolbaaltje... Tong uitsteken

astridjee
Berichten: 36
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:31

Saskia9 schreef:
volwassen toch niet??zo klein is er in nederland bijna niet..
zal wel type foutje zijn !


haha ik heb je profiel bekeken,, Lachen woow wat een mini !! haha maar wel schattig Knipoog

Kurby

Berichten: 482
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:00

Eindelijk eens een keer dat er mensen leuk reageren op mijn pony, hij is echt volwassen en een echte hengst!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:56

Kurby schreef:
Eindelijk eens een keer dat er mensen leuk reageren op mijn pony, hij is echt volwassen en een echte hengst!


wat vind je er leuk aan als ik vragen mag??
misschien istie hartstikke lief,en hij ziet er lief uit,
maar of het gezond is????

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:39

Saskia9 schreef:
wat vind je er leuk aan als ik vragen mag??
misschien istie hartstikke lief,en hij ziet er lief uit,
maar of het gezond is????


Het is waarschijnlijk gewoon een hele kleine mini-shet..
En wat als het niet gezond is..? Wat kunnen hun er dan aan doen..? En als het pony-tje er geen last van heeft, is er toch geen probleem..? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:59

Saskia9 schreef:
wat vind je er leuk aan als ik vragen mag??
misschien istie hartstikke lief,en hij ziet er lief uit,
maar of het gezond is????


zou het stommer vinden dat ze hem inslapen terwijl hij gewoon lol heeft en plezier!

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 08:19

Menino schreef:
zou het stommer vinden dat ze hem inslapen terwijl hij gewoon lol heeft en plezier!

helemaal mee eens

Kurby

Berichten: 482
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 15:42

hij is hartstikke gezond krijg op tijd zijn inentingen en de wormenspuit. Wat ik er leuk aan vind dat is niet te beschrijven het is gewoon een droppie. Kijk als hij niet gezond zou zijn dan was hij allang dood. Maar hij is gezond en is gelukkig , onze 2 honden zijn zijn grootste vriendinnen

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 16:40

Kurby schreef:
hij is hartstikke gezond krijg op tijd zijn inentingen en de wormenspuit. Wat ik er leuk aan vind dat is niet te beschrijven het is gewoon een droppie. Kijk als hij niet gezond zou zijn dan was hij allang dood. Maar hij is gezond en is gelukkig , onze 2 honden zijn zijn grootste vriendinnen

Als dat dus zo is, wat ik ook absoluut geloof, snap ik niet waar iedereen zo over zeurt..
Als de pony maar gelukkig is, toch..?
En aan dat soort beestjes heb je echt altijd hartstikke leuke hobby/gezelschaps pony's..!

2Morrow
Berichten: 1469
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 16:56

ik heb ook een sjet van 95 cm (niet heel klein duz) waar ik ook nogweleens op rij

_Sammy_

Berichten: 4339
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 16:58

me suzje van 5 rijd op een mini nikki in me profiel die is 80 cm maar als ze nu iets groter word mag ze er niet meer op maar wij hebben ook zadels en hoofstellen

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 21:47

Mijn zusje rijd altijd op de mini shetjes. Ze is lang maar weegt nog geen 40kg. Er is ook zo'n mini shet bij die is van voren zo stevig als een midden maat tot grote maat shet en heeft alleen heel erg te korte beentjes. Dat is echt zo komisch Clown Dat beestje is ook nog overbouwd en in totaal maar 80 cm. Maar m'n zusje crosst er gewoon mee rond, vind die pony leuk. Alleen een hoofdstel voor die kleintjes heb ik nog niet kunnen vinden... Scheve mond

_Sammy_

Berichten: 4339
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 17:05

wij wel divoza en dan een paar gaatjes bij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:24

Over die mini van 42 cm, mijn hond is bijna 2x zo groot!!! En het ziet er niet echt gezond uit. Maar goed ik ga hier nu over stoppen want die discussie is al gevoerd Knipoog.

Verder hebben ze bij Ooteman (www.ooteman.nl) ook mini hoofdstellen geloof ik. Althans, toen ik er laatst was wel.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 23:44

Ik wil even toevoegen dat ik van meerdere oud Bokkers te horen krijg dat zij niet graag meer Bokken, omdat ze t negatieve gezeur , dat mensen in van allerlei ondewerpen plaatsen,niet meer kunnen waarderen.

Pas op! Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, maar gebruik wel even je hersens voor je iets plaatst.

Ik weet van Kurby dat ze hardstikke blij is met ,en trots is op , haar kleine shetvriend.
Om dan hier te moeten lezen dat t een ongezond beest is en net een kroket op pootjes,vind ik storend en dan druk ik mezelf zacht uit.

Kurby, jullie hebben gewoon iets heel bijzonders en zo is het!

cindy83

Berichten: 533
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Erp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 15:06

Natasha schreef:
Ik wil even toevoegen dat ik van meerdere oud Bokkers te horen krijg dat zij niet graag meer Bokken, omdat ze t negatieve gezeur , dat mensen in van allerlei ondewerpen plaatsen,niet meer kunnen waarderen.

Pas op! Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, maar gebruik wel even je hersens voor je iets plaatst.

Ik weet van Kurby dat ze hardstikke blij is met ,en trots is op , haar kleine shetvriend.
Om dan hier te moeten lezen dat t een ongezond beest is en net een kroket op pootjes,vind ik storend en dan druk ik mezelf zacht uit.

Kurby, jullie hebben gewoon iets heel bijzonders en zo is het!


ben het volkomen met jou eens!!!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:57

Tobi is ook iets van 90 cm en heb ik zelf ook ingereden omdat ik zelf maar klein en iel ben..... Haha! Dat klein zijn heeft voor mij dus weer een voordeel

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 00:12

cindytjuh schreef:
ben het volkomen met jou eens!!!

Dank je! Knipoog

Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 00:21

Hihi, ik viind die Boy echt lief Hyper!. Helemaal niks zieligs of lelijks aan. Ik vind het net een paarden-liliputtertje. Met die korte pootjes en zo'n gedrongen lijfje (wat nou kroket Boos!). Hij ziet er heel vrolijk uit