Wij blijken dus op een goudmijntje te wonen. Bij ons bij de haven zijn ze een jachthaven aan het bouwen, en nu blijkt dat ze waarschijnlijk in de toekomst ons land ook willen hebben. Wow, en daar betalen ze dan ook nog eens goed voor, viel zowat achterover toen ik de bedragen hoorde, ach dan vind ik het niet erg om ooit te verhuizen, zolang mijn paardjes er natuurlijk wel op vooruit gaan. Ik zag al een mooie binnenbak en alles super in orde, maar dat zal nog wel even een droompje bliiven, het wordt in iedergeval iets realistiser.
joyce B
Geplaatst: 24-11-01 18:09
Wat een mazzel dat je dus al een stuk grond hebt... Dat maakt het een stuk makkelijker om er op vooruit te gaan!!! Succes...
Letsdunit
Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-01 18:44
Nee hoor we pachten het, maar dan heb je dezelfde rechten als dat je eigenaar bent, je krijgt alleen niet zaoveel als de eigenaar. We waren eerlijk gezecht bang dat we het allemaal niet gingen redden, we moeten allebij dag en nacht werken. Maar nu zien we toch weer een lichtje aan de horizon.
Dennis
Geplaatst: 24-11-01 18:55
Goed he! Gewoon d'r voor gaan! De paardjes zullen het ook fijn vinden!
*Jolanda*
Geplaatst: 24-11-01 21:04
Het Wieringerrandmeer gaat waarschijnlijk ook door. Wij kunnen dan gewoon blijven maar de buren worden dan ook uitgekocht. Wordt allemaal bos!! Zal de polder wel krimpen
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *Jolanda* op 2001-11-24 20:05 ]</font>
My Dominique
Geplaatst: 24-11-01 23:49
Citaat:
Op 2001-11-24 20:04, schreef *Jolanda*: worden dan ook uitgekocht. Wordt allemaal bos!! Zal de polder wel krimpen
wat zal jij dan mooi kunnen rijden en k zou er gewoon voorgaan als jullie er financieel en qua wonen op vooruit gaan!! beter kan toch haast niet.... maar niet te ver he ( want dan zou zizzel heel alenig worden \ ) veel suc6 ermee!